کد خبر: 1230892
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی:
رئیس جمهور شهید، با اجرای عملیات بزرگ وعده صادق برای کشور و مردم ایران در منطقه عزت و احترام بسیار بالایی را به ارمغان آورد، اگر طوفان الاقصی رقم می خورد اگر عملیات وعده صادق رقم می خورد در بستر چنین فضایی است.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان از خراسان شمالی، سرهنگ عین الله حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: عملیات بزرگ وعده صادق انجام شده که امروز عزت و احترام بالا در منطقه برای کشور و مردم ایران به ارمغان آورده شده است، اینکه امروز می بینم در مراسم آیین تشییع شهید بزرگوار آیت الله رئیسی سران بیش از ۷۰ کشور در مراسم این شهید بزرگوار شرکت می کنند، در بیش از ۹ کشور عزای عمومی اعلام می شود، این نتیجه عملیات وعده صادق است که برای مردم و کشور ایران عزت و احترام آورد.

حاتمی تصریح کرد: تنها رئیس جمهوری که به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه آمد، آقای رئیسی بود.

وی افزود: آقای رئیسی هوای نفس نداشت، ایشان در تلاش بود از هر ظرفیتی که می‌تواند در عرصه کار حضور پیدا کند، برای کمک به حل مسائل و مشکلات مردم استفاده نماید.

حاتمی بیان کرد: آقای رئیسی روی نفسش پا می‌گذاشت و وارد آن صحنه برای خدمت به مردم می شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: آقای رئیسی پروژه هایی که در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه ذکر شده و قبل از ایشان متوقف شده بود را دوباره احیا نمود، اینحاست که متوجه خدمات بزرگ این شهید والامقام می شویم.

حاتمی گفت: پروژه آبرسانی سد لار نزدیکی تهران و در سمت جاجرود که تامین کننده آب شرب منطقه شرق تهران است مورد حمایت این شهید بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: این سد فرونشستی در زمین داشته و مقدار زیادی آب هدر می رفت که آقای رئیسی از قرارگاه خاتم الانبیا حمایت نمود تا پروژه ای که در دولت های گذشته شروع و متوقف شده بود، در آستانه بهره برداری قرار گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان در ادامه توضیح داد: این سد بعد از افتتاح ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی را تامین خواهد کرد در صورتی که کل مصرف آب شرب مردم تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب است.

حاتمی یکی دیگر از پروژه‌هایی که شهید جمهور، آقای رئیسی با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا کلید زده بود را پروژه مهر خلیج فارس عنوان کرد و گفت: این پروژه فاز دیگر از فرآیند تولید بنزین است که روزانه ۱۳ میلیون لیتر بنزین تولید می شود، در دولت آقای رئیسی این پروژه کلید زده شد و انشالله سال آینده در ادامه پروژه ستاره خلیج فارس به افتتاح خواهد رسید. 

توسعه میادین مشترک نفتی از دیگر پروژه های بسیار مهم کشور جهت استخراج نفت و صادرات آن است که آقای رئیسی با قرارگاه خاتم الانبیا قرارداد بست، معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی با بیان این موضوع تصریح کرد: در این پروژه سکوهای نفتی جهت استخراج نفت، آوردن در صنایع تبدیلی و فرآوری و بخشی برای صادرات ایجاد می شود، این در حالی است که قبل از آقای رئیسی این پروژه تعطیل شده بود.

حاتمی بیان کرد: برای اولین بار در کشور در بحث راه آهن، از ریل ملی که ریل تولید ذوب آهن اصفهان بوده، به برکت مدیریت آقای رئیسی در راه آهن چابهار-زاهدان به طول ۱۵۵ کیلومتر استفاده کردیم.

وی افزود: این شهید والامقام در حوزه های مختلف مانند بیمارستان ۸۱۴ تخت خوابی تجریش تهران، در حوزه دیپلماسی و پیوند بین حوزه دیپلماسی و میدان چه برکات زیادی برای کشور رقم زد.

در پایان معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی گفت: اگر ما داغدار آقای رئیسی هستیم، در هر جایگاهی قرار داریم ادامه راه شهید بزرگ را خدمت بیشتر به مردم خواهیم دانست و لاغیر.

حاتمی افزود: امروز ما با وحدت و خدمت بیشتر به مردم می توانیم دل آقای رئیسی را بیشتر خوشحال کنیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر