کد خبر: 1230580
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی از حال و هوای وداع با خادمان ملت نوشتند
سیل واژه کوچکی است برای این جمعیت. سید را خدا بالا برد... مردم همه نسبت به رئیس‌جمهور که بزرگ‌ترین نشانش خادمی قوم بود احساس دین می‌کنند. همه احساس می‌کنند که قدرش را ندانستند و برایش کم گذاشتند. 

جوان آنلاین: وداع با پیکر رئیس‌جمهور و همراهان عزیز و شهیدشان با شکوه در تبریز و تهران برگزار شد. سیل گسترده‌ای از مردم در مراسم‌های وداع شرکت کردند. کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز در توییت‌هایی از عظمت این وداع نوشتند. آن‌ها همچنین از حال و هوای تشییع شهدا گفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های تلخ کاربران که سرشار از شیرینی قدرشناسی از خادمان ملت است، مرور شده است. 

 ریچارد مدهرست، روزنامه‌نگار انگلیسی:
من در مراسم تشییع جنازه رئیس‌جمهور در تهران هستم. میلیون‌ها نفر در خیابان‌ها هستند. رئیس‌جمهور پوتین و اسماعیل هنیه نیز برای ادای احترام آمده‌اند. آنچه رسانه‌های غربی در مورد «نفرت» رئیسی در ایران به شما گفتند دروغ است. درگذشت او ضایعه‌ای برای همه جهان است. 
 حمید کثیری:
سیل واژه کوچکی است برای این جمعیت. سید را خدا بالا برد... مردم همه نسبت به رئیس‌جمهور که بزرگ‌ترین نشانش خادمی قوم بود احساس دین می‌کنند. همه احساس می‌کنند که قدرش را ندانستند و برایش کم گذاشتند. 
 لیلا حسین‌نیا:
ماشین حمل اجساد که رد شد، خانمی که کنارم بود با گریه گفت: ولی حاج آ سن هش وقت بوجور عجله‌نن جماعت‌دن گشمزدین! یعنی: ولی حاج آقا تو هیچ وقت اینقدر با عجله از کنار مردم رد نمیشدی! ما رو بد عادت کردی آقای شهید آل هاشم!
 مجید شاکری:
خبرنگار با برند BR که ظاهراً آلمانی است، در ابتدای خیابان نادری بعد از نماز و متفرق شدن جمعیت، از خیابان خالی فیلم می‌گرفت که یعنی کسی در مراسم شرکت نکرده. مردم متوجه شده و تا اسپیناس دنبالش آمده‌اند که باید نوار جعلی را پس بدهد. 
 مجتبی تاجیک:
این حس مشترک یتیمی که در صدا و لحن و چشمان بچه‌ها دیده میشه از کجا میاد؟! ‎#خادم‌_الرضا ‎#شهید_جمهور ‎#رئیسی_عزیز
 فاطمه محمدی:
هم به استقبالتان آمدیم. هم بدرقه‌تان کردیم... آقای رئیس‌جمهور برای همیشه تهران را به مقصد زادگاهش ترک کرد...
 سید سعید لواسانی:
خداحافظ رفیق شهدا. عاقبت بخیری یعنی رئیسی، او در زندگی خود صادق بود، هرگز دنبال فریب مردم و شو و شوآف نبود، خودش بود پاک و بی‌آلایش و خدا شهادت را نصیب او کرد؛ و العاقبة للمتقین. ‎#شهید_الأمه_الإسلامیة
 حمید خراسانی:
برانداز‌ها خودشون رو مردم جا میزدند و میگفتند در کنار مردم بایستید! مردم را ببینید که در کنار شهدای خدمت ایستادند؛ ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
 حمید امامی:
برخی هم جاذبه دارند و هم دافعه. انسان‌هاى با مسلک که در راه عقیده و مسلک خود فعالیت مى‌کنند، گروه‌هایى را جذب و گروه‌هایى را مى‌رانند و دفع مى‌کنند. از طرفى دیگر باید دید افراد چه عناصرى را جذب و چه افرادى را دفع مى‌کنند. مجذوبین و مطرودین هرکس دلیل قاطعى بر ماهیت اوست. (شهید مطهری)
 محمد اکبرزاده:
‏این حماسه در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد. عزیز مردم ایران باشکوه بدرقه شد. بدرود ‎#شهیدجمهور
 محمدحسین محققی:
‏ای مدافع قرآن!‌ای صدای مظلومان!‌ای خادم امام رضا جان! سلام ما را به حاج قاسم عزیز برسان. ‎#لبیک-یا-خامنه‌- ای‌
 سیدپویان حسین‌پور:
آخرین دیدار مردمی شهیدجمهور با مردم تهران. روحت شاد رئیسی عزیز و مؤمن و مخلص. 
 علی سلیمانیان:
روزگار عجب چیزی است. آدم را برای آن‌هایی که فکرش را هم نمی‌کند می‌گریاند، دلتنگ می‌کند و نفسش را بند می‌آورد. آه‌ای روزگار!
 علی فرحزادی:
سه بار با بغض فرمودند: اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً؛ اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً؛ اللهم إنا لا نعلم منه إلا خیراً. به آرزوت رسیدی آقا سید ابراهیم. 
 عطیه نجاری:
با عصا، با واکر، خانما با بچه توی بغل، بعضاً با بچه توی شکم... همه اومدن... از هر آدم ناتوانی میپرسی توی این شرایط چرا اومدی، میگه چونکه «وظیفه‌مونه» ‎#روایت_تشییع

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
0
0
3 میلیون شرکت کردند 87 میلیون شرکت نکردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار