کد خبر: 1228673
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ واحدی ریحانه در ورودی شهرجدید مهستان با پیگیری‌ها و هماهنگی های صورت گرفته بزودی فعال می شود.

مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه مسکن استان با موضوع تامین مسکن نیروهای مسلح استان ک با حضور سردار ابن الرضا ، رئیس سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت اظهارداشت : بخش بزرگی از مشکلات معیشتی مردم با تامین مسکن حل می شود.

وی ادامه داد: بسیاری از نیروهای مسلح در استان البرز و همچنین کشور، فاقد این امکان مهم هستند که باید تدابیری برای بهره برداری از امکانات موجود و اختصاص اراضی مناسب جهت ساخت مسکن، اتخاذ شود.

عبداللهی به پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ واحدی ریحانه در ورودی شهرجدید مهستان اشاره کرد و گفت: این پروژه از سال ها پیش مغفول مانده و رها شده که می توان با احیای آن بخش بزرگی از نیاز نیروهای مسلح را پاسخگو بود.
وی افزود: درصدد هستیم با هماهنگی ها و پیگیری های صورت گرفته این پروژه را احیا کرده و با همراهی دستگاه های مربوطه، سرعت بخشیم.

استاندار البرز گفت: پروژه های دیگری نیز در قالب تعاونی و... مطرح است که برای رفع موانع آنها ورود تخصصی خواهیم داشت.وی افزود: انتظار می‌رود نیروهای مسلح مستقر در استان نیز پیگیری های لازم را برای تحقق مصوبات داشته باشند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار