کد خبر: 1228543
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰
سرمربی تیم ملی کاراته ایران در واکنش به تصمیم سجاد گنج‌زاده مبنی بر عدم حضور در مسابقات سال جاری، گفت: به‌زودی با او جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و با حل مشکلات، به تیم ملی برمی‌گردد.

جوان آنلاین: سجاد گنج‌زاده دارنده مدال طلای المپیک توکیو، ۲ طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا و دو نقره و چندین مدال رنگارنگ از مسابقات قاره‌ای و لیگ‌های جهانی، امروز شنبه اعلام کرد که به دلیل عملی نشدن قول‌ها، انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و سایر رویداد‌های بین‌المللی در سال جاری ندارد.

به گزارش ایرنا، این در حالی است که سهمیه مسابقات کومیته تیمی قهرمانی جهان، امسال در مسابقات قهرمانی آسیا توزیع می‌شود. در بخش انفرادی نیز گنج‌زاده این فرصت را دارد تا در پیکار‌های قاره‌ای سال آینده، سهمیه جهانی را بگیرد.

وی که چندی پیش گردن خود را به تیغ جراحان سپرد، امروز اعلام کرد که به دلیل عملی نشدن قول‌ها، انگیزه‌ای برای حضور در مسابقات ندارد. قول‌هایی که البته به اذعان وی مرتبط با فدراسیون نیست و به مسئولان شهری و منطقه‌ای برمی‌گردد.

در این خصوص، شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته ایران اظهار داشت: گنج‌زاده از افتخارات ورزش و کاراته ایران است و ما باید، قدر این سرمایه‌ها را بدانیم.

وی افزود: تلفنی با سجاد صحبت کردم و شرایط او را درک می‌کنم. به‌زودی جلسه‌ای با وی خواهیم داشت تا ان‌شاءالله با حل شدن مشکلات، گنج‌زاده به تیم ملی بازگردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار