کد خبر: 1228493
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
زارع

به گزارش جوان آنلاین ، رستمی مدیر کل صمت استان قزوین به همراه محمدی رئیس اداره صمت آبیک با حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان دیدار و ضمن تبریک انتصاب ایشان، در زمینه راهکارهای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" گفتگو کردند.

مهندس رستمی در ابتدا ضمن ارائه گزارشی درحوزه صمت استان گفت:استان قزوین یکی از استانهای برتر صنعتی و قطب تولید شیشه و شوینده در کشور می‌باشد.

درموضوع تولید قطعات خودرو، استان قزوین در کشور پیشرو و بی نظیر است.

 

اولین شهر صنعتی کشور در استان قزوین ایجاد شده است.

در حوزه تنظیم بازار با هم افزایی بین دستگاههای اجرایی استان شامل صمت، جهاد کشاورزی و اصناف در سال گذشته بیش از سی هزار مورد بازرسی صورت گرفته است تا نظارت بیشتری بر بازار صورت بگیرد.

نمایشگاه بهاره و طرح ضیافت نیز در شب عید امسال با حضور تولیدکنندگان استان و اصناف در تمامی شهرهای استان به منظور تنظیم بازار برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت:در شرایط موجود التزام به قانون شرط اولیه انجام امور بوده و باید از طرف مدیران مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: درسال " جهش تولید با مشارکت مردم" بنا داریم در واحد‌های صنعتی و تولیدی استان حضور میدانی پیدا کنیم و از نزدیک مشکلات و مسائل واحد‌های تولیدی را بررسی و حل و فصل نماییم.

برچسب ها: صمت ، صنعت ، معدن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار