کد خبر: 1224505
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
فیلم سینمایی «مست عشق» که قرار بود از فردا اکران خود را آغاز کند، به دلیل مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی با یک هفته تاخیر و از پنجم اردیبهشت ماه اکران خواهد شد.

 جوان آنلاین: اکران عمومی فیلم مست عشق که قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی این فیلم اعلام کرد: به علت بروز برخی مشکلات فنی در فرآیند آماده‌سازی فیلم سینمایی مست عشق و ضرورت حفظ کیفیت مورد نظر سازندگان، اکران فیلم با هماهنگی مدیر محترم اداره نظارت سازمان سینمایی و دبیر محترم شورای صنفی اکران، با یک هفته تاخیر از تاریخ پنجم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد.

ساعاتی پیش بدون ذکر دلیل خاصی خبر رسید که اکران مست عشق که قرار بود از فردا ۲۹ فروردین ماه به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاده است. این فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود، اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تاخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل مشارکت با یک سرمایه‌گذار ترک برای تولید، بار‌ها مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

مست عشق فیلمی به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند است که شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در این فیلم شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار