کد خبر: 1223703
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
حدود ۳۰ دقیقه پیش سقوط چند عدد سنگ در نزدیکی منطقه «کمرزرد» از سوی راهداران گزارش که برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای این مسیر بسته شد.

جوان آنلاین: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چالوس از بستن شدن جاده کندوان بر اثر سقوط سنگ خبر داد.

مهدی صفایی روز جمعه در گفتگو با ایرنا افزود: حدود ۳۰ دقیقه پیش سقوط چند عدد سنگ در نزدیکی منطقه «کمرزرد» از سوی راهداران گزارش که برای جلوگیری از بروز حوادث جاده‌ای این مسیر بسته شد.

وی اظهار کرد: اکنون راهداران با به کارگیری امکانات و تجهیزات راهداری مشغول پاکسازی مسیر هستند و ضمن آن که خسارت جانی و مالی ناشی از سقوط سنگ هم گزارش نشده است.

این مسوول ابراز امیدواری کرد: با توجه به ترافیک پرحجم ناشی از بازگشت مسافران تعطیلات عید فطر، این مسیر به زودی به روی مسافران باز خواهد شود.

این جاده برابر هماهنگی‌ها با پلیس راه فراجا حوالی ساعت ۱۱ امروز از سمت شمال به جنوب بالای مرزن آباد به کرج به منظور تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه شده است.

مسیر کرج - چالوس جزو شبکه‌های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در همه فصل‌ها به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار