کد خبر: 1222905
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
نماینده عالی دولت در استان البرز :
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: هر چه در توان داریم باید برای افزایش رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم، گاهی حتی با کمترین هزینه ولی با بیشترین تدبیر و بهره وری، می توان اقدامات بزرگی را رقم زد و سبب ساز رضایت خدا و مردم شد.

مجتبی عبداللهی در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج بمناسبت سال جدید در دفتر کار استاندار برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین محکوم کردن حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به دفتر دمشق، اظهارداشت : فرصت زیادی تا پایان این دوره از مسئولیت در شوراهای اسلامی شهر باقی نمانده، از این رو در مدت باقی مانده را باید غنیمت شمرد و به تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و اجرای برنامه های ویژه برای ارتقا رفاه و رضایتمندی مردم در شهر، پرداخت.

وی با بیان اینکه همواره اتحاد و انسجام، سرعت بخش مسیر تحقق اهداف است، ادامه داد: وحدت و همدلی حاکم بین مسئولان استان، اعتماد و امید مردم را افزایش داده و نتایج بسیار خوبی نیز رقم خورده است.

عبداللهی گفت: اختلاف نظر بین تصمیم سازان و تصمیم گیران طبیعی است چراکه با بحث و تبادل نظر سازنده که همه در مسیر توسعه، پیشرفت و آبادانی قرار دارد، خروجی بهتری خواهد داشت.

وی افزود: کارها و برنامه های بسیاری برای عمران و آبادانی کلانشهر کرج وجود دارد و باید در کنار یکدیگر روند امور را تسریع کنیم.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برگزاری انتخابات با ۴ مولفه امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت، گفت: امید قدرشناس حضور و حمایت مردم در پای صندوق‌های رای باشیم و با خدمتگزاری خود به جبران کمبودها و عمل به تعهدات بپردازیم.

وی افزود: راه اندازی قرارگاه اجتماعی گامی بزرگ برای امیدبخشی و اعتمادافزایی در ۶۷ محله هدف بود که باید تمرکز ویژه ای بر روی آنها صورت گیرد.

عبداللهی گفت: چند اقدام مهم و اساسی در محله های هدف توسط شهرداری ها در برهه های کوتاه و میان مدت، تاثیر بسزایی در ارتقا خدمات به مردم خواهد داشت. وی با اشاره به ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ها و آغاز پروژه های مهم و ضروری برای شهر، افزود: تکمیل پروژه پاکرود در ورودی کرج یکی از پروژه هایی است که برای مردم و زیبایی چهره شهر اهمیت بالایی دارد.

استاندار البرز گفت: دو طبقه شدن آزادراه تهران_کرج_قزوین در محدوده البرز، گام بزرگی در راستای کاهش ترافیک های سنگین در این مسیر است که با بهره گیری از ظرفیت شهرداری ها و بخش خصوصی و ... قابلیت اجرا دارد.

وی افزود: تکمیل قطار شهری کرج که راه اندازی بخشی از آن در این دوره از شورای شهر صورت گرفته، مورد انتظار و نیاز مردم است بنابراین باید سرعت بیشتری بگیرد و به شهرهای همجوار همچون فردیس توسعه یابد.

عبداللهی گفت: اقدام در جهت اعطای پروانه رایگان برای ساخت بیمارستان، مدرسه، درمانگاه و اماکن ورزشی، انگیزه مضاعفی برای ارتقا زیرساخت ها و سرانه های استان به بخش خصوصی و خیرین می دهد.

وی افزود: ارتقا حمل و نقل عمومی و کمک به نوسازی ناوگان، از جمله مواردی است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. استاندار البرز گفت: هر چه در توان داریم باید برای افزایش رفاه و آسایش مردم استفاده کنیم، گاهی حتی با کمترین هزینه ولی با بیشترین تدبیر و بهره وری، می توان اقدامات بزرگی را رقم زد و سبب ساز رضایت خدا و مردم شد.

وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی زباله در استان، افزود: برای این منظور می توانید به کشورهای موفق دنیا در این زمینه سفر کنید و با بررسی و تحقیق میدانی، بهترین تصمیم را در این زمینه داشته باشید.

در پایان این دیدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیم لوحی مشترک از زحمات، تلاش ها و راهنمایی های عبداللهی استاندار البرز در مسیر تحقق اهداف و برنامه های مدیریت شهری، قدردانی کردند 

برچسب ها: البرز ، کرج ، استاندار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار