کد خبر: 1222649
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
دبیرکل حزب‌الله لبنان دیروز طی سخنانی با قدردانی از مقاومت مردم غزه پس از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها، با اشاره به سابقه جنگ ۳۳ روزه گفت که تحولات اخیر، رژیم تل آویو را در معرض سقوط نهایی قرار داده است. 

جوان آنلاین: دبیرکل حزب‌الله لبنان دیروز طی سخنانی با قدردانی از مقاومت مردم غزه پس از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها، با اشاره به سابقه جنگ ۳۳ روزه گفت که تحولات اخیر، رژیم تل آویو را در معرض سقوط نهایی قرار داده است. 
سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان بعد از ظهر روز چهارشنبه طی سخنانی در مراسم منبر القدس (تریبون یکپارچه قدس) در اشاره به تحولات اخیر گفت: «آنچه در فلسطین و منطقه و جهان رخ می‌دهد طوفان آزادگان است و امیدواریم که بزرگ و بیشتر و به مرور زمان قوی شود. دستاورد‌های مقاومت در غزه را ارج می‌نهیم. ما پایداری مقاومت در غزه و ملت فلسطین و در برابر ارتش اشغالگر را می‌ستاییم و حماسه‌ای بزرگ رقم زدند.» دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: «دشمن صهیونیست به قطعنامه‌های آتش بس وقعی نمی‌نهد و افکار عمومی جهانی را نادیده می‌گیرد و به وحشی‌گری و تجاوز‌های خود ادامه می‌دهد. به ثبات و پایداری نیاز داریم و به طور حتم پیروزی از جانب خداوند است. باید برای تحقق اهداف طوفان الاقصی اهتمام ورزیم و این وظیفه همه ما است.» وی با بیان اینکه جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله با اسرائیل، طرح خاورمیانه جدید و اسرائیل بزرگ را از بین برد، تأکید کرد: «طوفان الاقصی هم اسرائیل را در لبه پرتگاه و سقوط نهایی و نابودی قرار داد. این مسئله با گذر زمان مشخص خواهد شد.»
دبیر کل حزب الله لبنان در این مراسم تصریح کرد: «روز قدس امسال بسیار متفاوت از سال‌های گذشته است و این به برکت طوفان الاقصی است. وظیفه ما در روز قدس تبیین نتایج راهبردی است که طوفان الاقصی محقق کرده است، به ویژه خسارات راهبردی پروژه امریکایی و اسرائیلی در منطقه.» وی افزود: «از جمهوری اسلامی ایران و ثبات موضع آن در یاری ملت فلسطین و مقاومت آن تشکر می‌کنیم. از سوریه به عنوان حامی جنبش‌های مقاومت در منطقه ما که در معرض تهدیدات قرار دارد نیز تشکر می‌کنیم.» دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: «دشمن صهیونیست به قطعنامه‌های آتش بس وقعی نمی‌نهد و افکار عمومی جهانی را نادیده می‌گیرد و به وحشی‌گری و تجاوز‌های خود ادامه می‌دهد. به ثبات و پایداری نیاز داریم و به طور حتم پیروزی از جانب خداوند است. باید برای تحقق اهداف طوفان الاقصی اهتمام ورزیم و این وظیفه همه ما است. همه منبر‌ها و رسانه‌های حامی روند مقاومت باید روشنگری کنند، زیرا در این صورت دشمن دستاورد‌های تاریخی مقاومت را وارونه جلوه می‌دهد. برخی از منافقان روی آمار جانباختگان تمرکز کرده و دستاورد‌ها را نادیده گرفته‌اند. باید از این نبرد پیروز و سربلند وثابت قدم خارج شویم و دشمن و حامیان آن شکست بخورند تا به هدف نهایی ان‌شاءالله برسیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار