کد خبر: 1222260
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
تساوی در «اتحاد» به کام لیورپول
تساوی بدون گل منچسترسیتی و آرسنال بدون هیچ تردیدی خنده یورگن کلوپ و شادی زائد‌الوصف او و لیورپولی‌ها را به دنبال داشت. به‌طور حتم بعد از به صدا درآمدن سوت بازی این دو تیم این لیورپولی‌ها بودند که جشن گرفتند
 فریدون حسن

جوان آنلاین: تساوی بدون گل منچسترسیتی و آرسنال بدون هیچ تردیدی خنده یورگن کلوپ و شادی زائد‌الوصف او و لیورپولی‌ها را به دنبال داشت. به‌طور حتم بعد از به صدا درآمدن سوت بازی این دو تیم این لیورپولی‌ها بودند که جشن گرفتند و فریاد شادی سر دادند. جدال سه تیم لیورپول، آرسنال و من‌سیتی در بالای جدول لیگ برتر انگلستان بر سر قهرمانی به مراحل حساس و سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود. سه تیم تا قبل از بازی‌های یک‌شنبه شب سایه به سایه هم پیش می‌رفتند و یک لغزش کافی بود تا کار یک تیم تمام شود. یک‌شنبه شب لیورپول ۲ بر یک برایتون را شکست داد تا ۶۷ امتیازی شود و منتظر بنشیند تا سوت پایان بازی سیتی و آرسنال به صدا دربیاید. 
کلوپ پیش از بازی سیتی و آرسنال عنوان کرده بود که امیدوار است هر دو تیم ببازند. بازی تمام شد و نتیجه درست همان چیزی بود که کلوپ و مردانش منتظر آن بودند. جدال دو مدعی و تعقیب‌کننده لیورپول مساوی شد، چیزی شبیه همان باختی که کلوپ منتظرش بود. تساوی بدون گل و تقسیم امتیاز‌ها میان گواردیولا و آرتتا، یعنی اینکه آرسنال ۶۵ و سیتی ۶۴ امتیازی شده و فعلاً از صدر فاصله گرفته‌اند. فاصله‌ای که البته هم کلوپ و هم مردانش خوب می‌دانند که اصلاً قابل اعتماد نیست، اما فعلاً آن‌ها را در حاشیه امنیت قرار داده تا بتوانند با خیال راحت‌تر نسبت به دو رقیب جدی خود برای هفته‌های حساس پیش‌رو برنامه‌ریزی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار