کد خبر: 1221602
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش‌های شدید طی دو روز آینده نسبت به احتمال وقوع سیلاب در ارتفاعات استان هشدار داد و گفت: مسافران نوروزی از مسیل‌ها، رودخانه‌ها و رود دره‌ها فاصله بگیرند.

جوان آنلاین: حامد یزدی‌مهر از پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران و خطر وقوع سیلاب در ارتفاعات شمال تهران، خبر داد.

به گزارش تسنیم، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به‌ویژه ارتفاعات پایتخت و امام‌زاده داوود (ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه پیش‌بینی شده است، گفت: توصیه اکید مدیریت بحران به شهروندان و مسافران نوروزی این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه‌ها، رود دره‌ها و مسیل‌ها به طور جدی اجتناب کنند.

یزدی‌مهر در خصوص آب‌گرفتگی معابر و لغزندگی محور‌ها و خطر ریزش بهمن نیز هشدار داد و افزود: از مردم می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر به محور‌های کوهستانی خودداری کنند و در صورت ضرورت حتما از صحت گرمایش خودرو و تجهیزات زمستانی اطمینان داشته باشند.

وی در خصوص عدم صعود به ارتفاعات پایتخت نیز هشدار داد و بیان کرد: طی دو روز آینده طبق اعلام هواشناسی بروز مخاطرات بارش برف و باران و تگرگ، وقوع مه و رعد و برق محتمل است، لذا از مردم، مسافران نوروزی و کوهنوردان می‌خواهیم به هیچ عنوان به ارتفاعات نروند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار