کد خبر: 1220360
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: «تبلیغات فروش و واگذاری بلیت دیدار مسابقه دربی پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی» یکی از ترفندهای مجرمان سایبری است. 

جوان آنلاین:  سرهنگ «رامین پاشایی» ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و شکواییه‌های قضایی به این پلیس مشخص است همزمان با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مسابقه دربی پایتخت مجرمان سایبری با انجام تبلیغات مختلف و فریبنده در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌های بومی و غیر بومی، سایت و پلت فرم‌های فروشگاهی مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

وی افزود: بر اساس اقدامات عملیاتی پلیس فتا در این حوزه تا کنون دو نفر متهم تبلیغ کننده در حوزه تخلف مذکور مورد شناسایی قرار گرفتند و پس از تحقیقات و پیجویی‌های تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهمان هیچگونه بلیتی در اختیار نداشتند و قصد داشتند با تبلیغات و جذب مشتری پس از دریافت بیعانه از فریب خوردگان کلاهبرداری نمایند.

این مقام مسئول به هموطنان، به خصوص مشتاقان تماشای این بازی مهیج توصیه نمود: برای تهیه بلیت صرفا به سایت footballeticket. ir مراجعه نمایند و مراقب باشند در دام بازار سیاه مجرمان سایبری قرار نگیرند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا بیان داشت: عموم مردم می‌توانند در صورت نیاز به اخذ مشاوره و راهنمایی تخصصی و یا گزارش موارد مجرمانه، موضوع را از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www. cyberpolice. gov. ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار