کد خبر: 1220214
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
آرسنال به دنبال انتقام‌گیری از پورتو
مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که طی آن بارسا میزبان ناپولی و پورتو میهمان آرسنال است
دنیا حیدری

جوان آنلاین: مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود که طی آن بارسا میزبان ناپولی و پورتو میهمان آرسنال است. 
یاران طارمی امشب میهمان صدرنشین ۶۴ امتیازی لیگ برتر هستند. آرسنالی که در عین ناباوری بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد و حالا در این دیدار خانگی جز جبران مافات به هیچ چیز دیگری نمی‌اندیشد و این می‌تواند کار پورتو را سخت کند. پورتو در واپسین ثانیه‌های بازی دور رفت مقابل آرسنال بازی را به سود خود خاتمه داد. بردی که نمی‌توان درصد شانس و اقبال بالای پورتو را در آن نادیده گرفت. با وجود این پورتو نمی‌تواند در لندن روی این فاکتور حساب ویژه‌ای باز کند. شاید به همین دلیل هم بود که پورتو، طارمی را به شدت برای بازی در لندن زیر نظر داشت. مهاجم ایرانی این تیم که طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت فرصت حضور در ترکیب تیمش را از دست داده بود، اما عملکرد خوب طارمی در طول تمرینات روز‌های گذشته نشان از آمادگی بالای او برای مصاف با آرسنال داشت و باید دید سرجیو کونسیسائو بعد از هفته‌ها مصدومیت، فرصتی به طارمی در لندن می‌دهد یا نه.
کونسیسائو خوب می‌داند تکرار نتیجه دور رفت مقابل آرسنال کار چندان ساده‌ای نیست. شاید به همین دلیل هم بعد از برد خانگی تأکید کرد این بازی تنها سه امتیاز داشت تا شاگردانش در باد این پیروزی نمانند. اما بدون شک آرسنال و آرتتا، سرمربی این تیم که مدعی بودند گل پورتو باید مردود اعلام شود، امشب برنامه‌های زیادی برای شکست پرتو دارند.
قهرمان فصل گذشته سری آ ایتالیا که در دور رفت اجازه کسب بیش از یک امتیاز را به بارسا نداد، امشب باید خود را مهیای یک نبرد دشوار مقابل کاتالان‌ها کند. سه هفته پیش بارسا با وجود یک بازی برتر در ورزشگاه دیگو مارادونا مقابل ناپولی متوقف شد. هرچند که شاگردان ژاوی نخستین گل بازی را به ثمر رساندند، اما در ادامه ناپولی توانست با یک کامبک خوب کار را به تساوی بکشاند و حالا امیدوار است با حمایت هوادارانش در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک نتیجه را به سود خود خاتمه دهد. هرچند که سهمیه هواداران ناپولی تنها ۲ هزار و ۶۰۰ نفر است، اما در کمپین ناپلی‌ها به هواداران این تیم توصیه شده که بعد از ورود به بارسلون سعی ‏کنند بلیت را در بازار سیاه از هواداران بارسا خریداری کنند و اگر این راه هم به نتیجه ‏نرسید، می‌توانند به روش‌هایی دیگر وارد استادیوم شوند! مسئله‌ای که مقامات ‏بارسلون را نگران کرده است. ‏صعود از این مرحله برای بارسا حیاتی است، اما درست در چنین شرایط حساسی رونالد آرائوخو، سرخی روبرتو، فران تورس و ژوائو فلیکس دو کارته هستند و دریافت کارت زرد در این بازی می‌تواند آن‌ها را از حضور در یک‌چهارم نهایی (در صورت صعود) محروم کند! اما باید دید ژاوی که جدایی او در پایان فصل از جمع کاتالان‌ها کاملاً جدی به نظر می‌رسد، می‌تواند از این مرحله سر سالم به در ببرد و آبی‌اناری‌ها را روانه یک‌چهارم نهایی کند یا نه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار