کد خبر: 1219228
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

جوان آنلاین: محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

نوبت رفاقت است
نه تبدیل رقابت به عداوت

یکی از مهم‌ترین نقشه‌های دشمن در مرحله پس از انتخابات، اختلاف افکنی و تعمیق آن در میان اضلاع و نیرو‌های منتسب به جبهه انقلاب است. فرقی هم برای شان نمی‌کند که شانا را بزنند یا امنا و جبهه پایداری را، و یا دولت و مجلس، و قالیباف و رئیسی را.

این پروژه راهبردی، سال‌های متمادی در حال اجرا بوده و در ماه‌های اخیر شدت گرفته است. هدف، به حاشیه افکندن اولویت ها، از هم گسیختن انسجام میان نیروها، تبدیل اختلاف نظر‌ها به منازعات فرساینده میان فعالان سیاسی، و توسعه و تصاعد دادن آن به سه قوه است.

فعالان منتسب به جبهه انقلاب باید در اظهارات خود خیلی دقت کنند که صف بندی با دشمن به حاشیه نیفتاده، و به تقابل در درون جبهه خودی منتقل نشود.

سرمستی و کُری خوانی، سرخوردگی و مقصر یابی، سرزنش و شماتت یکدیگر، یا متهم کردن یکدیگر به نقش آفرینی منفی در مشارکت انتخاباتی، خلاف مصلحت، و پر کردن خانه‌های جدول دشمن است.

هر نامزدی که به مشارکت کمک رساند و در عین حال رای نیاورد، زهی سعادت که بار سنگین مسئولیت از دوشش برداشته شد؛ و هر کس انتخاب شد، نه که پیروز شده باشد، بلکه گردنش زیر دِین است، تا در روز حساب، مو را از ماست بکشند و بتواند ثابت کند دِینش را ادا کرده است.

اگر کسی تردید دارد که دشمن دنبال دو به هم زنی و شکاف افکنی است، نشتی بشکه سرویس‌های جاسوسی بیگانه را لا به لای تحلیل؛ عباس. ع؛ (محکوم پرونده فروش اطلاعات به بیگانگان) مرور کند. او ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ در نشریه «صدا» نوشت:

«مهم‌ترین هدف اصلاح‌طلبان، تعمیق شکاف در حاکمیت است. مهم‌ترین عاملی که در شرایط کنونی به عنوان پیشران فرآیند ما عمل خواهد کرد، جلوگیری از وحدت اصولگرایان تندرو با سایر اصولگرایان است. نهایی کردن شکاف میان جناح حاکم، به لحاظ تاریخی مهم است. اصلاح‌طلبان باید نقش گُوِه را بازی و این شکاف را به جدایی کامل برسانند».

نسخه راهگشا برای نیرو‌های منتسب به انقلاب در مجلس و بیرون از آن، همان است که رهبر انقلاب ۲۱ دی ماه ۱۳۸۸ در دیدار "فراکسیون انقلاب اسلامی" (مجلس هشتم) فرمودند.

برچسب ها: رفاقت ، رقابت ، انتخابات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار