کد خبر: 1217312
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
سی ان ان با انتشار سندی فاش ساخت که اسراییل حتی به توافق‌های رسمی خود با سازمان ملل (آنروا) در ارسال کمک‌های انسانی به غزه پایبند نیست و محموله‌های انسانی را هدف قرار می‌دهد.

جوان آنلاین: رسانه معتبر آمریکایی با اذعان به عدم پایبندی رژیم اسرائیل به توافق‌های بین المللی گزارش داد که یک کامیون کمک‌رسانی سازمان ملل در غزه با وجود حرکت در یک «مسیر توافق شده» در پنجم ماه جاری میلادی هدف بمباران اسرائیل قرار گرفت.

به گزارش مهر، شبکه خبری سی ان ان با انتشار سندی از جنایت اشغالگران نزد سازمان ملل فاش ساخت که ارتش اسرائیل ۵ فوریه_ماه جاری میلادی_در شرایطی که هزاران آواره فلسطینی منتظر ورود کاروانی متشکل از ده کاروان امدادرسانی وابسته به سازمان ملل به غزه بودند، به یکی از کامیون‌های حامل کمک‌های بشردوستانه که درون یک مسیر توافق شده میان این رژیم و آژانس امدادرسانی آن روا وابسته به سازمان ملل حرکت می‌کرد، حمله کرده است.

خبرنگار شبکه خبری سی ان ان با اذعان به سند توافق رسمی میان سازمان ملل و ارتش اسرائیل در ارسال کاروان حامل کمک‌های بشردوستانه به غزه تأیید کرد که این کامیون با وجود حرکت در مسیر توافق شده میان طرفین برای ارسال کمک‌های انسانی به غزه مورد هدف ارتش این رژیم قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار