کد خبر: 1216607
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
سارقی که با کمین در بیمارستان فیروزآبادی شهرری تهران کارت عابربانک بیماران را سرقت و موجودی حسابشان را برداشت می‌کرد، بازداشت شدسارقی که با کمین در بیمارستان فیروزآبادی شهرری تهران کارت عابربانک بیماران را سرقت و موجودی حسابشان را برداشت می‌کرد، بازداشت شد

جوان آنلاین: سارقی که با کمین در بیمارستان فیروزآبادی شهرری تهران کارت عابربانک بیماران را سرقت و موجودی حسابشان را برداشت می‌کرد، بازداشت شد. 
به گزارش «جوان»، سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: چند روز قبل مردی سالخورده وارد کلانتری ۱۳۱ شهرری شد و پلیس را از ماجرای سرقت باخبر کرد. او گفت: من چند روزی در بیمارستان فیروزآبادی تحت درمان بودم. یکی از روز‌ها خودم را به یکی از باجه‌های عابربانک بیمارستان رساندم تا مقداری پول برداشت کنم، همان لحظه مرد جوانی خودش را به من رساند و با احترام گفت که قصد دارد به من کمک کند. او گفت از آنجا که من سالخورده و بیمار هستم، می‌تواند کار برداشت پول را به راحتی برایم انجام دهد که به حرفش اعتماد کردم و کارت عابربانک و رمزش را در اختیارش قرار دادم. لحظاتی بعد کارت را به من برگرداند و گفت که دستگاه قادر به پرداخت پول نقد نیست. بعد هم از آنجا فاصله گرفت. یک روز بعد وقتی از بیمارستان مرخص شدم به عابربانک بیرون بیمارستان رفتم تا موجودی حسابم را کنترل کنم. آنجا بود که متوجه شدم کارت عابربانکی که آن مرد به من داده متعلق به فرد دیگری است. فهمیدم آن مرد مرا فریب داده و کارت عابربانکم را با کارت مشابهی جابه‌جا کرده و از آنجا که رمز کارت را هم در اختیار داشت موجوی حسابم را برداشت کرده است. 
با مطرح شدن این شکایت، مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و با حضور در بیمارستان و کنترل دوربین‌های مداربسته تصویر سارق را به دست آوردند. بعد از به دست آمدن تصویر متهم، مأموران پلیس احتمال دادند سارق بار دیگر برای ارتکاب جرم مشابه به بیمارستان برگردد. بنابراین شروع به پرسه‌زنی در ساعت‌های مشخص کردند تا اینکه روز گذشته متهم را در‌حالی‌که کنار باجه عابربانک بیمارستان منتظر شکار طعمه‌ای تازه بود، شناسایی و بازداشت کردند و در بازرسی از او چندین کارت عابربانک سرقت شده کشف کردند. متهم در جریان بازجویی‌ها به سرقت‌های مشابه اعتراف کرد و گفت با پرسه زدن کنار عابربانک، بیماران سالخورده را شناسایی و به بهانه کمک به آن‌ها کارت عابربانک‌شان را با کارت‌های سرقتی جابه‌جا و موجودی حسابشان را خالی می‌کرد تا اینکه بازداشت شد. تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر متهم جریان دارد.

برچسب ها: سارق
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار