کد خبر: 1215594
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
رییس هیات فوتبال خراسان شمالی:
خراسان شمالی اولین استانی است که مسابقات لیگ مدارس فوتبال را در رده سنی ۸ تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ در کشور برگزار کرده و این طرح را جهت استفاده دیگر استان‌ها به فدراسیون فوتبال کشور ارسال نمود
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرگزاری جوان، حسین جعفرزاده، رییس هیات فوتبال استان خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان گفت: نخستین استانی هستیم که مسابقات رده سنی ۸ تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ سال را به صورت لیگ مدارس فوتبال را برگزار کردیم.

وی افزود: برنامه‌های این طرح برای فدراسیون فوتبال کشور جهت استفاده دیگر استان‌ها ارسال شده است.

جعفرزاده بیان کرد: در ده ماهه سال جاری بیش از هزار مسابقات فوتبال در رده های سنی مختلف در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

رییس هیات فوتبال استان اعلام نمود: حدود ۵۰ داور ملی و بیش از ۱۰۰ مربی فوتبال در خراسان شمالی فعال هستند.

جعفرزاده از برگزاری آکادمی داوری برای نوجوانان به صورت رایگان خبر داد و گفت: این آکادمی در رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال به صورت رایگان برگزار می شود و آموزش‌های لازم در جهت داوری و همچنین داوری در بازی‌های رده پایین به شرکت‌کنندگان جهت کسب تجربه و آمادگی ارائه می‌گردد.

رییس هیات فوتبال استان تصریح کرد: متاسفانه صنایع خراسان شمالی از تیم های ورزشی استان هیچ گونه حمایتی نمی کنند.

هیات فوتبال خراسان شمالی تلاش زیادی برای ماندن این تیم در استان انجام داد، تیم فوتبال اترک استان به دلیل قراردادهای سنگین، بدهی های زیادی داشت و به همین دلیل مشکلاتی برای مدیرعامل این تیم بوجود آمد و بدلیل اتفاقاتی که برای تیم رخ داد استانداری و نمایندگان خواستار خروج این تیم از استان شدند.

در حال حاضر ۲۰ مدرسه فوتبال و ۶ مدرسه فوتسال دارای مجوز در استان مشغول به فعالیت هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار