کد خبر: 1215193
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۰۰ پایگاه کمیته امداد برای دریافت کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان تهران برپا می‌شود.

جوان آنلاین: سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن دعوت از مردم نوع دوست و نیکوکار تهران برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مهم‌ترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی، حضور مردم در صحنه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، وی با بیان اینکه یکی از اهداف کمیته امداد استان تهران بهره گیری از ظرفیت‌های موجود برای رسیدگی به امور نیازمندان است، اظهار کرد: در همین راستا بالغ بر ۳۰۰ پایگاه کمیته امداد استان تهران برای دریافت کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان مستقر می‌شود.

پرپنچی، افزود: از این تعداد بالغ بر ۲۰۰ پایگاه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران از میدان فردوسی تا میدان آزادی و همچنین خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی مستقر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، عنوان کرد: کمک‌های مردمی در قالب صدقه به نیت امام زمان (عج)، پوشاک نیازمندان و جشن نیکوکاری جمع آوری خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایگاه ستادی این نهاد در چهار راه ولیعصر (عج) مستقر خواهد شد؛ بیان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، ثبت نام از خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین، مشاوره شغلی، حقوقی و روان شناسی از برنامه‌های این نهاد است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار