کد خبر: 1214505
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت که مجرمان یقه‌سفید با دانش و شناخت لازم، فعالیت‌های مجرمانه خود را انجام می‌دهند که مقابله با آن‌ها نیازمند تخصص مضاعف است

جوان آنلاین: رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت که مجرمان یقه‌سفید با دانش و شناخت لازم، فعالیت‌های مجرمانه خود را انجام می‌دهند که مقابله با آن‌ها نیازمند تخصص مضاعف است. 
به گزارش «جوان»، سردار حسین رحیمی در جلسه تدوین سند راهبردی پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه باید راهبرد‌ها براساس اصول، اعتقادات، باورها، واقعیت‌ها و توانمندی‌های موجود تدوین و تنظیم شود، گفت: سند راهبردی باید به‌گونه‌ای تنظیم و تدوین شود که بتوان بر اساس مستندات و مؤلفه‌های تدوین شده در آن به اهداف پیش‌رو دست پیدا کرد و این سند به منزله نقشه راه حرکت به جلوست. وی با تأکید بر اینکه براساس سند راهبردی باید برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو طبق مستندات دقیق و کارشناسی شده رصد، تدوین و ابلاغ شود، بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی، پلیسی نوپاست که با توجه به حساسیت و اهمیت مأموریت‌های پیش‌رو باید سند راهبردی آن به درستی تدوین، تنظیم و ابلاغ شود. 
سردار رحیمی افزود: مهم‌ترین راهبرد پلیس امنیت اقتصادی در حقیقت تأمین امنیت اقتصادی فعالان اقتصادی کشور است که در این راستا باید راهکار‌ها و مؤلفه‌های لازم در حوزه‌های ایجابی و سلبی تنظیم، تدوین و ابلاغ شود. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تأکید بر اینکه راهبرد اصلی و اساسی ما بر پایه تکیه بر مسائل ایجابی است، عنوان داشت: جلب مشارکت، همکاری و همیاری سازمان‌های دولتی، خصوصی و خصولتی و بهره‌گیری از ظرفیت آن‌ها در راستای ایجاد بستر لازم برای انجام فعالیت‌های اقتصادی سالم و سازنده در کشور از جمله مهم‌ترین راهبرد‌های ماست. 
وی افزود: اقدامات سلبی و مقابله‌ای در سایه اقدامات ایجابی انجام خواهد شد و تلاش ما بر این است که زمینه لازم را برای تعالی، شکوفایی و رشد اقتصادی کشور با ایجاد بستر لازم فراهم آوریم. 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی بیان داشت: مجرمان حوزه‌های اقتصادی که به مجرمان یقه‌سفید معروف هستند با دانش و شناخت لازم، فعالیت‌های مجرمانه خود را به انجام می‌رسانند که مقابله با اینگونه مجرمان نیازمند دقت‌نظر و تخصص مضاعف است.

برچسب ها: پلیس ، فراجا ، پلیس امنیت
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار