کد خبر: 1213486
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به باخت عربستان در برابر کره‌جنوبی در جام ملت‌های آسیا
پس از باخت تیم‌ملی عربستان در برابر کره‌جنوبی و حذف این تیم از جام ملت‌های آسیا کاربران شبکه‌های اجتماعی توئیت‌های طنزی را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها توئیتی را از عبدالرضا داوری بازخوانی کردند.
جوان آنلاین: پس از باخت تیم‌ملی عربستان در برابر کره‌جنوبی و حذف این تیم از جام ملت‌های آسیا کاربران شبکه‌های اجتماعی توئیت‌های طنزی را به اشتراک گذاشتند. آن‌ها توئیتی را از عبدالرضا داوری بازخوانی کردند. داوری پس از برد عربستان در برابر آرژانتین نوشته بود: «پیروزی عربستان بر آرژانتین از سر تصادف نبود، معجزه توسعه بود.» کاربران این منطق را به شوخی گرفتند و از داوری و کسانی که با منطق او می‌نویسند، خواستند که حالا از الگوی توسعه عربستان بگوید! در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 محمد کرمانی:
اساساً منطقی که یک صحنه و کادر بسته مثل برد و باخت در فوتبال را به الگوی توسعه ربط دهد، خنده‌دار است، اما این مشخص است که پول و پروژه‌هایی مثل آوردن رونالدو و مسی به تنهایی موجب پیشرفت نشده و نخواهد شد. حتی اگر پولدارترین مربی‌ها را هم استخدام کنی تا الزامات توسعه فراهم نشود، آخرش باخت است. 
 کاربری با نام «محمدیسم»:
بری مربی بیاری ٢٨میلیون دلار که قبل اتمام بازی بره توی رختکن و اینجوری تحقیرت کنه! واقعاً حرکت سمی‌ای بود. 
 محمدجواد محمدزاده:
عربستان، الگوی توسعه برانداز‌ها حذف شد؟ عوضش پول دارند که لیونل مسی واسشون کلیپ تبلیغاتی بسازه. تازه مشروب‌فروشی رو هم آزاد کردند. همینقدر از توسعه هم خوبه دیگه. سخت نگیرید. 
 محمد اکبرزاده:
خب بچه‌ها امشب تحلیل الگوی توسعه‌کنسله! #حذف_عربستان
 محمدرضا شهبازی:
این خوب بود: «تحلیلاً از الگوی توسعه عربستان برگرده به یه زمانی کره‌ای‌ها میومدن ایران خودرو خط تولید پیکان رو ببینن.»
 امیر فروغی:
عربستان حذف شد و رفت به پیشرفت‌هاش ادامه بده. 
 سبحان برکتی:
عربستان با سرمربی ۲۸ میلیون دلاری‌اش باخت و حذف شد! دوستان پیگیر الگوی توسعه و پیشرفت نظری ندارند؟
 امیرحسین یزدان‌پناه:
این نتیجه تکیه بر بیگانه است. مانچینی گران‌قیمت‌ترین مربی جهان با ۲۸ میلیون دلار دستمزد قبل از پنالتی چهارم کره خیلی راحت تیم عربستان را تنها گذاشت و رفت. توسعه حتماً وارداتی نیست #کره_عربستان
 حسین دارابی:
از وقتی این بنده خدا [عبدالرضا داوری]بعد برد عربستان مقابل آرژانتین این توئیت رو زد، عربستان دیگه همش تو جام‌جهانی باخت. الانم که حذف شد. کشوری که هزارهزار میلیارد خرج میکنه برای آوردن ستاره‌های دنیا و بازیکنای کشور خودش نمیتونن تو بازی‌های باشگاهی بازی کنن، همین میشه. 
 میثم عمادی:
‏شاید بتونی با پول و جراحی‌های متعدد زیبایی، چهره عروسکی و مصنوعی برای خود دست‌و‌پا کنی، اما بچه‌ات که به دنیا بیاد حقایق هویدا می‌شود. ‎#عربستان_پفکی
 کاربری با نام «محمد»:
میشه با پول ورزشگاه خوشگل ساخت، ولی نمیشه قهرمان شد. 
 مهدیار سلیمانی:
حالا شکست عربستان از کره محصول تصادف بود یا معجزه توسعه؟ تعجب نکنید! برخی با همین سطح تحلیل برای مهم‌ترین مسائل سیاسی/اجتماعی کشور نسخه می‌پیچند و عده‌ای ساده لوح هم برایشان کف و سوت می‌زنند. این ادا بازی‌ها روزگار ملت را سیاه کرده. جناب داوری و امثالهم لطفاً سکوت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار