کد خبر: 1211721
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی انجام شد؛
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در آستانه آغاز ایام اعتکاف با اشاره به ارسال هدایای متبرک امام رضایی به 450 مراسم اعتکاف در سراسرکشور، گفت: با توجه به فرصت بی نظیر ایام اعتکاف رجبیه برای خود سازی و تقرب الهی، موسسه جوانان آستان قدس رضوی برای بیش از 70هزار نفر از نوجوانان و جوانان سراسر کشور، برنامه های معنوی را پیش بینی نموده است.
بشکنی

مختاری در توضیحات بیشتر، یادآور شد: با هدف تعالی معنوی و معرفت افزایی جوانان و نوجوانان ، «بسته فرهنگی اعتکاف» شامل کتاب، اقلام فرهنگی و هدایای متبرک رضوی به عنوان هدیه امام رضایی آماده و به 450 مراسم اعتکاف در سراسرکشور از جمله مساجد، دانشگاه ها و مدارس و ... ارسال شده است.
مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی fdhk nhaj: این بسته ها به 70 هزار نفر از معتکفان نوجوان و جوان، اهدا می شود و آنان ضمن بهره مندی از هدایای متبرک آن، در طول مدت اعتکاف با مطالعه کتاب اهدایی می توانند در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.
مختاری درباره محتویات بسته معتکفان به کتاب «عشق خدا؛ عشق خدا؛ چرا و چگونه» به همراه مسابقه کتابخوانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این کتاب، هدایای متبرک و امام رضایی شامل گلاب، نمک، حرز امام رضا(ع)، پیکسل شهید سلیمانی وکارت خرید آنلاین محصولات فرهنگی با40درصد تخفیف نیز در این بسته اهدایی جای گرفته است.

بسته فرهنگی معنوی مدیران اعتکاف 
وی همچنین از بسته اهدایی ویژه مدیران اعتکاف هم خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی مدیران و تعمیق محتوایی اعتکاف های کشور، بسته آموزشی و فرهنگی ویژه، برای 450 نفر از مسئولان تشکل های مجری اعتکاف در سراسر کشور ارسال شده است.


تدارک برنامه معنوی اعتکاف نوجوانان امام رضایی در 9 استان
موسسه جوانان با مشارکت نوجوانان و جوانان دهه هشتادی، همزمان با ایام اعتکاف ماه رجب در روزهای 13،14 و 15 ماه رجب مصادف با5،6 و 7بهمن، اعتکاف نوجوانان امام رضایی را در 9 استان کشور برپا می کند.
به گزارش آستان نیوز،  مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در این باره گفت: در این برنامه ها مجموعا 17 مراسم اعتکاف و با حضور 3 هزار نفر از دختران و پسران برگزار می شود.
مجتبی مختاری با اشاره به مخاطبان این آیین های اعتکاف، گفت: برنامه¬های این اعتکاف که به صورت اختصاصی برای نوجوانان و جوانان طراحی شده است، شامل گفت وگوهای معرفتی، مناجات¬خوانی، کتابخوانی و... خواهد بود که با حضور استادان و مربیان شاخص برگزار می شود.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی در ادامه در رابطه با جزئیات برپایی این آیین های اعتکاف گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای موسسه جوانان، توانمند سازی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی در گام دوم انقلاب است و در برپایی این مراسم های معنوی اعتکاف، مجریان و مخاطبان این برنامه ها نوجوانان و جوانان دهه هشتادی هستند.
  وی تصریح کرد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اهمیت و جایگاه ویژه نسل جوان و ارتقاء معرفتی آن ها سبب شده است که موسسه جوانان آستان قدس رضوی طی سال های اخیر به مرکزی الهام بخش و الگوساز در حوزه معرفت افزایی در سطح کشور مبدل شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار