کد خبر: 1210649
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
فریدون حسن

اول گفتند شفر که حرفی علیه ایران نزده، بعد مدعی شدند برایش حرف درآورده‌اند، اما حالا پیرمرد بیکار آلمانی خودش با وقاحت تمام می‌گوید بله آن حرف‌ها را زده‌ام، تازه به قول معروف «لاتی‌اش» را هم برایمان پر کرده تا جایی که مدعی است کسی نمی‌تواند جلوی کار کردنش در ایران را بگیرد و اگر این اتفاق بیفتد غرامتش را تا سنت آخر می‌گیرد.
خب چشم آقایان روشن، یک پیرمرد بیکار برایمان شاخ و شانه می‌کشد، آن وقت اینجا عده‌ای که سعی دارند خودشان را نگران نشان دهند، می‌گویند مگر با «ابرجاسوس» موساد طرف هستید. نه عزیزان شفر خیلی هنر کند شلوارش را بالا بکشد، چه برسد به اینکه بخواهد جاسوس‌بازی دربیاورد، اما یادتان باشد که همین شما‌ها مدعی بودید مگر جاسوس زیست‌محیطی هم داریم!
شفر علیه ایران حرف زده، اما می‌گفتید نزده، ولی حالا که شاهد از غیب رسیده و خود این پیرمرد بیکار می‌گوید آن حرف‌ها را زده پس مثل خودش باید جوابش را داد؛ آقای شفر شما بی‌خود کرده‌اید که علیه ایران حرف زده‌اید و حالا هم بی‌جا می‌کنید که می‌خواهید به همان کشوری برگردید که به‌خاطر نگرانی‌های خود و دخترتان آنجا را ترک کردید.
شفر اگر برای برخی رسانه‌ها و خودفروخته‌های داخلی تبدیل به مناقشه شده باشد برای ایران با عظمت و مقتدر پشه هم نیست. او علیه ایران حرف زده و جایگاهی در کشور ما ندارد، به همین سادگی. فقط سؤالی که باقی مانده این است که مصاحبه‌کننده محترم با این پیرمرد بیکار گویا فراموش کرده که بپرسد مگر دغدغه‌هایتان در ایران برطرف شده که می‌خواهید برگردید؟
نکته مهم دیگر اینکه ما اصلاً روی صحبتمان با شفر نیست، چراکه تکلیف او روشن است. روی صحبت‌مان با دلواپسانی است که گویا عدم عقد قرارداد با شفر ضرر و زیان‌های زیادی را نصیب‌شان می‌کند که اینگونه برای آلمانی به آخر خط رسیده و از اینجا مانده و از آنجا رانده یقه پاره می‌کنند.
روی صحبت‌مان با مدیرعامل محترم باشگاه صنعت نفت است که این روز‌ها پشت نگرانی‌های هواداران آبادانی پنهان شده و بیانیه صادر کرده که «به دلیل اتفاقات روز‌های اخیر پیرامون تیم‌مان، تعیین تکلیف نیمکت صنعت نفت با تأخیر مواجه شده و مؤسسه با پیگیری جدی به دنبال آن است که تا پایان این هفته در این خصوص رسماً اطلاع‌رسانی نهایی را انجام دهد.»
جناب مدیرعامل شما اشتباه کردید و حالا به جای قبول آن، آسمان و ریسمان به‌هم می‌بافید. شفر مدعی است که تا سنت آخر طلبش را می‌گیرد. طلبی که شما باعث آن هستید و خودتان هم باید پرداختش کنید. شما اشتباه کردید و یک مربی تاریخ مصرف گذشته بیکار هم حالا طلبکار شده، چون خوب می‌داند فوتبال ایران با مدیران ناکارآمد و ناکاربلد و دلال‌هایی که به اسم رسانه احاطه‌اش کرده‌اند چه میدان مناسبی برای پول درآوردن است. مرحوم حمیدرضا صدر خیلی خوب می‌گفت: «ایران بهشت مربیان خارجی است»، همان‌ها که می‌آیند، می‌چاپند، می‌روند، شکایت می‌کنند و باز هم می‌چاپند، چون اساس کار فوتبال ایران را مدیرانی چیده‌اند که جز به منفعت خود فکر نمی‌کنند، همان‌ها هم اجرایش می‌کنند تا شاهد باشیم پیرمرد بیکاری، چون شفر اینگونه برایمان رجزخوانی کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار