کد خبر: 1209133
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سه عضو یک شبکه سرقت که در پوشش مسافربر در تهران و کرج اموال مسافران را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند. پلیس از شاکیان خواست در صورت شناسایی متهمان به پلیس آگاهی کرج مراجعه کنند.

جوان آنلاین: سه عضو یک شبکه سرقت که در پوشش مسافربر در تهران و کرج اموال مسافران را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند. پلیس از شاکیان خواست در صورت شناسایی متهمان به پلیس آگاهی کرج مراجعه کنند.

به گزارش «جوان»، سرهنگ محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: همزمان با گزارش سرقت‌های سریالی سه عضو یک باند که در پوشش مسافربر اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، بررسی‌ها برای بازداشت آن‌ها به جریان افتاد. گزارش‌های بعدی که به پلیس می‌رسید نشان داد چند سارق که مشخصات آن‌ها با همین سارقان مطابقت دارد در حال سرقت گوشی تلفن همراه هستند. با کامل شدن بررسی‌ها، مأموران پلیس آگاهی کرج موفق شدند سه عضو این باند را شناسایی و دستگیر کنند. متهمان در بازجویی‌ها به ۱۵۰ فقره سرقت در تهران و کرج اعتراف کردند. از آنجا که احتمال شکایت‌های بیشتر وجود دارد با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهمان از سوی بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک شهرستان کرج صادر شد تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته‌اند برای تشکیل پرونده و پیگیری آن به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج، میدان طالقانی، بلوار تعاون، ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار