کد خبر: 1209103
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
آرسنال باز هم باخت و این‌بار حذف شد
آرسنال باز هم باخت، اما باخت یک‌شنبه شب حکم حذف شاگردان آرتتا از جام حذفی انگلستان را امضا کرد. هرچه آرسنال این روز‌ها ضعیف عمل می‌کند در عوض لیورپول با یورگن کلوپ حسابی می‌تازد. مرسی‌ساید‌ها مدعی سه‌گانه امسال هستند.
فریدون حسن

جوان آنلاین: آرسنال باز هم باخت، اما باخت یک‌شنبه شب حکم حذف شاگردان آرتتا از جام حذفی انگلستان را امضا کرد. هرچه آرسنال این روز‌ها ضعیف عمل می‌کند در عوض لیورپول با یورگن کلوپ حسابی می‌تازد. مرسی‌ساید‌ها مدعی سه‌گانه امسال هستند.
آرسنال دوشنبه شب میزبان لیورپول بود. توپچی‌ها می‌خواستند با صعود به مرحله سوم جام حذفی انگلستان شکست‌های اخیر خود در لیگ برتر را جبران کنند، اما لیورپول در شبی که ستاره مصری خود محمد صلاح را در اختیار نداشت، موفق شد ۲ بر صفر میزبانش را شکست دهد تا از همین حالا مدعی قهرمانی در جام حذفی باشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از کسب این پیروزی بزرگ گفت: «ما اینجاییم که در همه رقابت‌ها به قهرمانی برسیم. ممکن بود امشب شکست بخوریم و شرایط عوض شود، اما برای همه رقابت‌ها همه تلاشمان را خواهیم کرد. ما برای تصاحب تمام جام‌ها می‌جنگیم.»
وی در خصوص شرایط بازی هم عنوان کرد: «ما نیمه دوم بهتر بازی کردیم. باید تغییر می‌کردیم و آن‌ها هم تغییر کردند. همیشه بازی با آرسنال سخت است. چند حرکت دفاعی خوب داشتیم که در نهایت به کمک ما آمدند، اما با توجه به اینکه در نیمه دوم بازی را باز کردیم، حق ما بود که ببریم. بازیکنان جوان هم خوب کار کردند. روی هیچ‌کس ریسک نکردیم و توانستیم نتیجه بگیریم. بازیکنان زیادی خوب بازی کردند و هیجان زیادی داشتند.».
اما آرتتا، سرمربی آرسنال بعد از تجربه سومین شکست متوالی و کنار رفتن تیمش از رقابت‌های جام حذفی با بیان اینکه تیمش مشکل روحی و روانی پیدا کرده است، گفت: «احتمالاً مشکل گل نزدن تیم ما روانی است، خصوصاً پس از امروز بیشتر از بازی برابر فولام یا وستهام می‌توان به این موضوع اشاره کرد. به همین دلیل است که من فکر می‌کنم ما به یک بازسازی نیاز داریم.»
سرمربی آرسنال با اشاره به زمان مناسب تعطیلات لیگ برتر برای بازسازی روانی تیمش ادامه داد: «این وقفه در دیدار‌ها برای ما اتفاق بسیار خوبی است. این تعطیلات در زمان خوبی نصیب ما شده است. باید کاملاً احساسی که نسبت به خودمان داریم و همچنین احساسی که من در شرایط سخت نسبت به این تیم و بازیکنان دارم را هم در نظر بگیریم. امیدوارم بتوانم این احساس را از دیگر افراد هم دریافت کنم. وقتی شرایط خوب پیش می‌رود، آن‌ها با خوشحالی همراه ما هستند. حالا که شرایط سخت شده باید ببینیم که چند نفر همچنان همراه ما خواهند ماند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار