کد خبر: 1208809
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به سفر رئیس‌جمهور به استان زنجان و دستاورد‌های آن
ایستگاه دومین دوره سفر‌های استانی ریاست‌جمهوری این بار به زنجان رسید. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ماه به زنجان سفر کردند

جوان آنلاین: ایستگاه دومین دوره سفر‌های استانی ریاست‌جمهوری این بار به زنجان رسید. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز یک‌شنبه ۱۷ دی‌ماه به زنجان سفر کردند. این سفر با دستاورد‌هایی همراه بود که مورد استقبال کاربران قرار گرفت. کاربران در توئیت‌هایی از تلاش‌های دولت تشکر کرده و سفر‌های استانی را سفر‌هایی با برکت دانستند که موجب رشد و توسعه استان‌ها و عملیاتی شدن برنامه‌های دولت می‌شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.


مصطفی رضایی:
ایستگاه دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی در میان استقبال کم‌نظیر و معنادار مردم به زنجان رسید. بهره‌برداری از چندین طرح مهم و راهبردی از جمله شهرک گلخانه‌ای مدرن و شیشه‌ای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین گلخانه‌های مدرن و آب کشت کشور در استان زنجان با حضور رئیس‌جمهور.
جواد مولایی:
از دستاورد‌های مهم سفر رئیس‌جمهور به زنجان بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های نهضت ملی مسکن بود که زنجان در این مورد پیشتاز و رتبه اول کشور دارد. همچنین افتتاح بزرگ‌ترین گلخانه هوشمند کشور و فرصت هشت ماه برای تکمیل استادیوم ۱۵هزار نفری زیتون در محیط بکر از سایر دستاورد‌ها بود. ‎#زنجان
محمد اکبرزاده:
یکی از طرح‌های خوب دولت، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که در سفر‌های استانی رئیس‌جمهور اجرایی می‌شود. در سفر رئیسی به زنجان هم ۱۵۳زندانی آزاد شدند و این یعنی کمک به احیای زندگی ۱۵۳خانواده؛ ایده‌های خوب را باید تحسین و تکثیر کرد.
مینا رشیدی:
‏تجهیز مدارس دخترانه، پیگیری اشتغال زنان روستایی، اختصاص اعتبار برای ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، حل مشکل زوج‌های نابارور و... گوشه‌ای از خدمات و مصوبات دولت در زنجان بود. این‌ها رو فرو کنید تو چشم اونایی که می‌گفتن رئیسی بیاد دیوار کشی میکنه و هیچ ارزشی برای زنان قائل نیست.
الیاس توکلی:
استقبال از رئیسی به جایی رسیده که دیگه حتی ماشین رئیس‌جمهور به زحمت می‌تونه از دل جمعیت مردم زنجان عبور کنه، این مدل استقبال خیلی وقت بود برامون قفل شده بود. خداروشکر که از دوران تبخیر امید به بازگشت امید رسیدیم.
فاطمه سادات فردوس:
مردم زنجان ۱۸ ساله منتظر افتتاح یه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری هستند! در بازدید امروز رئیسی دستور داد. عملیات احداث از وزارت ورزش به استان واگذار، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل جذب و تأمین و حداکثر تا شهریورماه آماده بهره‌برداری بشه، ولی شهریور که افتتاح شد باز میان میگن مال دولت قبله.
حاجی محبی:
امروز دومین گلخانه مدرن هوشمند در زنجان از سوی رئیسی افتتاح شد. این گلخانه برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی میکنه و محصولاتش به صورت سفارشی برای صادرات به روسیه ارسال میشه.
کاربری با نام «متین»:
آقای رئیسی تو این دو سال تقریباً به همه شهر‌ها سفر کرده و پروژه‌هایی که تو دولت روحانی خوابیده بود رو به سرانجام رسونده؛ یکی از اتفاقات خوبی که امروز با سفر به زنجان رقم خورد، افتتاح واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بود. دمتون گرم.
صبا اسماعیلی:
سفر امروز رئیسی به زنجان یک خبر خوب هم برای زندانی‌ها داشت. نهاد ریاست جمهوری با دستور مستقیم ایشان ۱۵میلیارد برای آزادی زندانی‌های جرائم غیرعمد کمک کرد و ۱۵۳ زندانی آزاد شدند.
حمید لشگری:
احیای سرجین بافت چرخه تولید پنبه تا پوشاک در زنجان کامل شد. مجموعه‌ای ۲ هزار میلیاردی که عملیات احیاش از آبان ۱۴۰۰ با پیگیری رئیسی شروع شد و حالا میتونه تا ۲ هزار نفر ایجاد اشتغال کنه. برای گذر از اقتصاد خام فروش و نفتی، صنعت نساجی از اون گزینه‌های جذاب، سودآور و اشتغالزاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار