کد خبر: 1207964
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
پیراهن ۱۲ تیم ملی برای فرمانده کل سپاه
سردار سرلشکر حسین سلامی عصر دیروز در جمع مقامات فدراسیون فوتبال و اعضای تیم‌های ملی فوتبال مردان و فوتسال بانوان حضور یافت.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر حسین سلامی عصر دیروز در جمع مقامات فدراسیون فوتبال و اعضای تیم‌های ملی فوتبال مردان و فوتسال بانوان حضور یافت.
فرمانده کل سپاه در جریان این دیدار طی سخنانی گفت: «حضور در جمعی از ستارگان آسمان افتخارات ایران عزیز، برای من لحظاتی فوق‌العاده دلنشین، جذاب و دل‌انگیز است. حضور در جمع شما به من انرژی فوق‌العاده داده و نشاطی معنوی و روحی و همچنین بهجتی درونی برای من ایجاد می‌کند. احساس من این است که در جمع بهترین فرزندان ایران اسلامی حضور دارم.»
فرمانده کل سپاه ادامه داد: «ورزشکاران تمثال زیبای هویت فرهنگی جامعه ما هستند و ورزش، بازتاب‌دهنده فرهنگ و هویت یک جامعه است. ورزشکاران مظاهر و نشانه‌های درخشان فضیلت‌های یک جامعه و محبوب‌ترین چهره‌ها میان مردم هستند. آن‌ها فقط متعلق به خودشان نیستند و به‌عنوان یک الگو، تکثیرپذیر هستند.
وی با اشاره به چند بازیکن تیم ملی و گفتن نام آن‌ها بیان کرد: «اغلب شما را به نام کوچک می‌شناسم که شاید شما این‌طور فکر نکنید. مثلاً من می‌دانم روزبه چشمی آنجا نشسته؛ این بازیکن علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و تیموریان است! سال نوی میلادی را به شما تبریک و درگذشت غم‌انگیز خانم ملیکا محمدی را تسلیت می‌گویم. فوتبال جایگاه خاصی در قلب مردم ایران دارد. تمام شخصیت شما جریان پیدا می‌کند؛ حتی نوع لباس پوشیدن، تکیه کلام‌ها، رفتار و مدل موی شما.»
سردار سلامی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی گفت: «همیشه شما را به خدا می‌سپاریم. ان‌شاءالله خوشبخت و سعادتمند باشید و بهترین زندگی را داشته باشید با آینده‌ای درخشان. به شما افتخار می‌کنیم. ما برای امنیت شما با همه قطره‌های خونمان معامله می‌کنیم و اگر تکه تکه هم شویم اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای سرزمین شما، خانه شما و خیابان شما ناامن شود. در دنیا محکم باشید؛ شما بهترین مردمان این عالم هستید. التماس دعا.»
در پایان این دیدار پیراهن شماره ۱۲ تیم ملی به فرمانده کل سپاه اهدا شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
مثل علی دایی و علی کریمی گل مجمدی و خیلیای دیگه...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار