کد خبر: 1206904
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
علیرضا بیرانوند در واکنش به حرف‌های قنبرزاده معتقد است پرسپولیس نباید در نیم فصل دوم به سقف قرارداد توجهی کند.

جوان آنلاین: جنجال‌های بازگشت امتیازات پرسپولیس و سپاهان و اتفاقاتی که پیرامون قانون عجیب و غریب نقل و انتقالات این فصل به وجود آمده همچنان ادامه دارد. علیرضا بیرانوند که در تابستان امسال یکی از پر سروصداترین بازیکنان است نسبت به رقم قرارداد خود و صحبت قنبرزاده مبنی بر آزمایشی بودن این قانون جدید واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، در شرایطی که گلری ۱۰۰ میلیارد می‌گیرد، به عنوان گلر تیم ملی تو ۱۵ میلیارد می‌گیری؟
بیرانوند: به ولله قرارداد علیرضا بیرانوند، ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان است. به الله قسم می‌خورم. نمی‌دانم و شاید لیاقت من همین است. فقط افتخار می‌کنم به تیم و بازیکنان که آنقدر قراردادشان پایین است که نه سرمربی رویش می‌شود که بگوید قراردادهایی که کم شده را اضافه کنید، چون ما جایی نداشتیم که کم کنیم. تیم‌های دیگر آنقدر قراردادشان پایین است که قرارداد کم کردند و حالا دوباره می‌خواهند زیاد کنند!

او در کنایه به دیگر تیم‌ها گفت: من شنیدم که برخی بازیکنان می‌خواهند قراردادشان را برگردانند. نوش جانشان و حقشان است. واقعا هم اگر این قانون آقای قنبرزاده آزمایشی بوده، باید آقای درویش هم نیم فصل دوم آزمایشی کار کند. یعنی آزمایشی، بهترین فورواردها را بیاورد آن هم بالای دو میلیون؛ اگر این کار را نکند دیگر بی‌احترامی به هوادار پرسپولیس است. من به آقای درویش هم گفتم ما که پولی نگرفتیم اما شما نیم فصل دوم مثل آقای قنبرزاده آزمایشی بازیکن بگیرید. به هیچی فکر نکن و برو جلو تا ببینیم چی می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار