کد خبر: 1206583
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
سخنگوی سپاه:
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای شهادت شهید سلیمانی بود. صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ فرمانده را از دست دادند.

جوان آنلاین: سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 6 دی‌ماه) در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: شهادت سردار پرافتخار سپاه شهید سید رضی موسوی را به همه حق جویان، مسلمانان و رزمندگان جبهه مقاومت جهان تسلیت عرض می کنم.

به گزارش فارس، وی افزود: راه مبارزه با دشمنان امنیت همچنان ادامه دارد است و این راه از ابتدای انقلاب همچنان بوده است، سپاه پاسداران وظیفه خود را که حراست از انقلاب است را همچنان انجام خواهد داد.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: شهید سید رضی توانمند سازی و پشتیبانی محور مقاومت را برعهده داشتند و ما نگران تداوم راه آن شهید بزرگوار نیستیم چرا که راه او ادامه دار خواهد بود. بعد از شهادت حاج قاسم هم شما شاهد مقاومت بیشتر در برابر صهیونسیت ها هستید و این راه همچنان ادامه دار خواهد بود.

سردار شریف ادامه داد: این شهید بزرگوار تجربه خوبی در تجهیز مقاومت و مقابله با صهیونیست ها داشت همچنین به دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی نیز کمک بسزایی کرده بود. زمانی که داعش تلاش می‌کرد دولت سوریه را تجزیه کرده و به صهیونیست ها کمک کند، نقش سید رضی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی بود، امروز همه رزمندگانی که در برابر صهیونسیت ها مقاومت می‌کنند از حضور و نقش سید رضی بسیار بهره مند شده بودند.

وی ادامه داد: شهید رضی بیش از ۲۵ سال مسؤولیت مستشاری و پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه و لبنان را بر عهده داشت و شهادت ایشان انگیزه مضاعفی برای پیروان ولایت جهت ادامه این مسیر نورانی است و این اقدامات نمی‌تواند در مسیر حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

سخنگوی سپاه گفت: توانمندسازی جبهه مقاومت که امروز فاصله معناداری با گذشته داشته، ناشی از تلاش و مجاهدت شهید رضی در انتقال تجربه و فناوری به گروه‌های مقاومت است.

سردار شریف با اشاره به دلایل ترور سردار سید رضی موسوی در سوریه، گفت: این اقدام کور ناشی از شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی در غزه بود و آنها برای خلاصی از این مشکلات دست به این اقدام زدند و سپاه دلیل این ترور را می‌داند.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های محور مقاومت از صهیونیست‌ها برای شهادت شهید سلیمانی بود. صهیونیست‌ها در طوفان الاقصی بیش از ۲۰۰ فرمانده را از دست دادند و بیش از 1500 تلفات داشتند که این اعداد برای رژیمی است که مدعی شکست ناپذیری در عملیات نظامی است و نشان زوال آنهاست.

سخنگوی سپاه خاطرنشان کرد: صهیونیست ها بدانند که سپاه دلیل این ترور را بخوبی می‌داند و واکنش مناسب به آن را نشان خواهد داد. قطعا این انتقام‌ها در زمان و مکان‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

سردار شریف افزود: امروز به سبب مقاومت مردم فلسطین یال و کوپال رژیم صهیونسیتی در هم شکسته است، ترور شهید موسوی ادامه نقض قوانین بین المللی توسط صهیونیست هاست و ما از مجامع بین المللی می‌خواهیم که این روند را متوقف کنند وگرنه صلح و امنیت بین المللی را به خطر می‌اندازد. البته جمهوری اسلامی حق خود برای انتقام را محفوظ می‌داند و قطعا انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: ما در فرهنگ خودمان تجلیل و تکریم از کسانی که عمر خود را در راه انقلاب فدا کرده اند را فراهم کردند باید داشته باشیم. پس باید مقدماتی را فراهم کنیم که مردم عزیز ما در مراسمات تجلیل این شهدای بزرگوار حضور داشته باشند.

سخنگوی سپاه اظهار کرد: پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی صبح امروز در زینبیه دمشق طواف داده شد بعد از آن پیکر مطهر شهید به کربلا جهت طواف به دور حرم امام حسین(ع) منتقل خواهد شد و بعد از آن به تهران انتقال داده خواهد شد، پیکر شهید موسوی ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه از میدان امام حسین(ع) تشییع و در امامزاده صالح تجریش به خاک سپرده خواهد شد.

سردار شریف ادامه داد: مراسم ختم هم صبح شنبه از ساعت 9 تا 11 در حسینیه فاطمه الزهرا(س) برگزار خواهد شد. مسئولیت برگزاری مراسم در تهران به عهده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار