کد خبر: 1204872
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
برادر شهید حسن بیناباجی، گفت: مردم ایران در سراسر کشور شاهد جنایت‌های منافقین بودند و خانواده‌های زیادی از جنایت‌های آنان آسیب دیدند؛ به همین دلیل تمام ایران خواهان مجازات این جنایتکاران هستند.

جوان آنلاین: شهید حسن بیناباجی از جمله قربانیان اقدام‌های تروریستی گروهک منافقین است.

به گزارش میزان، برادر شهید بیناباجی می‌گوید: خانواده‌های شهدای ترور بر مجازات اعضای گروهک منافقین تاکید دارند.

بیناباجی با اشاره به اینکه برادرم در سال ۱۳۴۰ در گناباد متولد شد و از فعالان انقلاب اسلامی بود: شهید بیناباجی در تظاهرات شرکت می‌کرد و فعالیت‌هایی گسترده‌ در این زمینه داشت.

وی با بیان اینکه شهید بیناباجی پس از انقلاب اسلامی به تدریس در مدرسه مشغول شد و سپس به سپاه پاسداران پیوست، اظهار کرد: اعضای منافقین، وی را در هجدهم آبان ۱۳۶۰ در مشهد به شهادت رساندند.

به گفته برادر شهید ترور، شهید بیناباجی بارها توسط گروهک تروریستی منافقین تهدید شد و دو بار از سوی آن‌ها مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود: منافقین یک بار تلاش کردند تا با تیغ موکت‌بری گردن برادرم را بزنند که فقط سرش آسیب دید؛ یک بار هم شبانه به برادرم حمله شد که باز هم او موفق شد جان خود را نجات دهد.

برادر شهید ترور با اشاره به تشکیل دادگاه برای رسیدگی به جنایت‌های منافقین، تاکید کرد: منافقین جنایتکارانی هستند که اکنون مورد حمایت کشورهای غربی قرار دارند؛ این جنایتکاران باید به اشد مجازات برسند؛ جنایت‌هایی که اعضای این گروهک تروریستی مرتکب شدند، ساده نبودند که بتوان از آن‌ها گذشت.

برادر شهید بیناباجی در پایان با اشاره به شمار قربانیان جنایت‌های منافقین، گفت: همه مردم ایران در سراسر کشور شاهد جنایت‌های منافقین بودند و خانواده‌های زیادی از جنایت‌های آنان آسیب دیدند؛ در واقع تمام ایران خواهان مجازات شدن این جنایتکاران هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار