کد خبر: 1203882
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
فرمانده سپاه لرستان مطرح کرد؛
سردار باقری با اعلام آمادگی مجموعه سپاه استان در برابر تهدیدات احتمالی دشمن گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمامی وظایف تعیین شده فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود می‌داند.

به گزارش جوان از لرستان، سردار نعمت الله باقری، امروز(21آذر)، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه لرستان اظهارداشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار تمامی وظایف تعیین شده فرامین هشت گانه مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود می‌داند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان جوان‌گرایی، آمادگی در برابر تهدیدات دشمن، محور مقاومت، دشمن شناسی، مردم داری، همراهی با مجموعه و ارکان نظام، اقدام جهادی و توکل، توسل و امید به خدا و انس به قرآن را دستور کار سپاه عنوان کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه استان در برابر تهدیدات احتمالی دشمن آمادگی کامل دارد.

سردار باقری یادآور شد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با توکل، توسل، انس با قرآن و امید به خدا توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کند و رمز پیروزی بود.

وی با اشاره به نقش آفرین مردم لرستان در صحنه های مختلف انقلاب یادآور شد: سلحشوری و رفاقت، صداقت و وفاداری مردم این دیار مدنظر مقام معظم رهبری است.

سردار باقری بیان کرد: امیدوارم با وجود پاسداران و مردم لرستان بتوانیم در در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنیم و در راستای اهداف و ماموریت های انقلاب اسلامی جامه عمل پوشانیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار