کد خبر: 1203693
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در غزه مرتکب شده و با بمباران یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرده است.

جوان آنلاین: رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در غزه مرتکب شده و با بمباران یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه ده‌ها فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرده است.

به گزارش مهر به نقل از المیادین، علاوه بر این در نتیجه بمباران خانه‌ای دیگر در اردوگاه المغازی واقع در مرکز نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی چندین فلسطینی دیگر نیز به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

دیر البلح هم صحنه جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی و شاهد شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی دیگر در نتیجه حمله رژیم صهیونیستی به این منطقه بود.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی چندین خانه را در منطقه «معن» واقع در خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار داده است.

خبرنگار الجزیره نیز از وقوع انفجاری بزرگ در جنوب شرق شهر غزه بر اثر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این منطقه خبر داد.

علاوه بر این الجزیره از حضور تانک‌های صهیونیستی در اطراف یک مدرسه در منطقه فالوجا در اردوگاه جبالیا که آوارگان فلسطینی را در خود جای داده است خبر داد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی چند ساعت گذشته ۲۰۸ شهید و ۴۱۶ زخمی به بیمارستان‌های نوار غزه منتقل شده‌اند.

پیش‌تر اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر تاکنون نزدیک به ۱۸ هزار فلسطینی به شهادت رسیده‌اند. همچنین القدره از افزایش آمار زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به ۴۹ هزار و ۲۲۹ نفر خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار