کد خبر: 1202888
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: به مناسبت ایام فاطمیه مسابقه مجازی با عنوان «چهل حدیث گهربار درباره حجاب و عفاف» برگزار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، اظهارداشت: به مناسبت ایام فاطمیه مسابقه مجازی با عنوان «چهل حدیث گهربار درباره حجاب و عفاف» ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود: این دوره از مسابقات با همکاری شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان لرستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و کمیته بانوان مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه مجازی «چهل حدیث گهربار درباره حجاب و عفاف» از 6 آذرماه جاری شروع شده است، خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات مجازی می توانند تا 27 آذر می توانند به آدرس https://www.digisurvey.net/u/qenlorestan/7gofk مراجعه نمایند.

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: این دوره از مسابقات در راستای سیاست های ستاد امر به معروف و مصوبه نشست فصلی ستاد مبنی بر برگزاری مسابقات فرهنگی در جهت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر  وعفاف وحجاب در بین دانش آموزان برگزار می شود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان یادآور شد: تا کنون بیش از ۶۰۰ نفر در مسابقه مجازی «چهل حدیث گهربار درباره حجاب و عفاف» شرکت کرده اند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار