کد خبر: 1202508
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی با گروه‌های جهادی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد، گفت: تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و بنیاد به دنبال حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش این سبک زندگی است.

جوان آنلاین: معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست هم‌اندیشی با گروه‌های جهادی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد، گفت: تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و بنیاد به دنبال حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش این سبک زندگی است.

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست ضمن خیر مقدم به گروه‌های جهادی ایثارگر گفت: جهادگران گذشته پر افتخاری داشتند که این گذشته را با توجه به مشکلات جامعه و نیازمندان همچنان ادامه دادند.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر همراهی جامعه با گروه‌های جهادی، اظهارداشت: باید تعامل با گروه‌های جهادی مردمی همراه باشد، زیرا ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران هنوز در ابتدای راه برای گسترش فعالیت‌های جهادی هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به آیات قرآن کریم و هدف از خلقت انسان عنوان کرد: موضوع خلقت زندگی انسان و مسئله انتخاب مرگ و شهادت موضوعی است که باید مورد توجه انسان‌ها قرار بگیرد. شهدا زندگی جاودانه را برگزیدند و برای همین همیشه زنده هستند. حیات و مرگ را خدا آفرید تا نوع عمل افراد را مشخص کند و اینکه نوع حیات چگونه باشد.

دکتر قاضی‌زاده هاشمی افزود: تفکر گروه‌های جهادی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است. بنیاد به دنبال حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش سبک این زندگی است. قله ایثار شهادت است و کسی که قصد رسیدن به این قله را دارد باید از دامنه آن عبور کند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جامعه نیاز به گروه‌های جهادی دارد و فرصت‌طلب‌ترین انسان‌ها برای انجام کار‌های خیر مومنان هستند. خانواده‌های ایثارگران بهترین گروه برای خدمت به جامعه هستند و باید فعالیت‌های آن‌ها در جامعه مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های بنیاد برای فعالیت‌های جهادی، گفت: انگیزه‌های درونی نقش مهمی برای فعالیت‌های جهادی دارد و کار بنیاد شهید و امور ایثارگران نشان دادن مسیر‌های خدمت به جامعه است.

محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گفت: مردمی‌شدن فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران مورد تاکید ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد، اولین گروه جهادی در بنیاد تشکیل شد که این گروه پای کار هستند و هفته آینده برای خدمت صادقانه در حوزه بهداشت و درمان به استان هرمزگان اعزام خواهند شد.

جمعی از همسران شهدا و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در این نشست به ارائه توضیحاتی در رابطه با گسترش فعالیت‌های جهادی در کشور پرداختند.

رحیم نریمانی، مدیرکل تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و سرهنگ فریبرز خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار