کد خبر: 1200543
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
اینتر در شش بازی اخیر خود در سری آ نباخته و برای حفظ رکورد روی شکست یوونتوس حساب ویژه باز کرده، یوونتوس هم شرایط خوبی دارد و با دو امتیاز کمتر در رده دوم جای گرفته است. هواداران بانوی‌پیر از این وضعیت رضایت ندارند و منتظرند امشب در بازی خانگی شاهد برد تیم محبوب‌شان باشند
اشرف رامین

جوان آنلاین: نتیجه دربی ایتالیا تأثیر زیادی در تعیین صدرنشین سری آ ایتالیا دارد. حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم این رقابت‌ها را یوونتوس و اینترمیلان برگزار می‌کنند. این بازی حساس موسوم به «دربی ایتالیا» در ورزشگاه آلیانس برگزار می‌شود و تیم برنده صدر جدول را در اختیار می‌گیرد، البته اینتر با دو امتیاز بیشتر نسبت به میزبانش صدرنشین است و برای بقا در این موقعیت راهی جز پیروزی ندارد. نروآتزوری با جدیت هر چه تمام به تورین آمده تا هر طور شده جایگاهش را تثبیت کند. سیمونه اینزاگی در این فصل فعلاً هواداران را راضی نگه داشته و امشب نیز برای غلبه بر یووه برنامه دارد.
اینتر در شش بازی اخیر خود در سری آ نباخته و برای حفظ رکورد روی شکست یوونتوس حساب ویژه باز کرده، یوونتوس هم شرایط خوبی دارد و با دو امتیاز کمتر در رده دوم جای گرفته است. هواداران بانوی‌پیر از این وضعیت رضایت ندارند و منتظرند امشب در بازی خانگی شاهد برد تیم محبوب‌شان باشند. تیفوسی‌ها اصلاً طاقت ندارند ببینند به غیر از یووه تیم دیگری صدرنشین باشد، منتها در فصل کنونی اینتر این اجازه را به راه‌راه‌پوشان تورین نداده. تیم آلگری تاکنون تنها در یک بازی شکست خورده و در پنج بازی آخر خود پنج برد متوالی کسب کرده است.
بااینکه نتایج بانوی‌پیر قابل قبول بوده و صدرنشین رقابت‌هاست، اما سرمربی این تیم اصلاً دوست ندارد یوونتوس شانس اول قهرمانی نامیده شود: «برای بازی برابر اینتر آماده هستیم. در بازی رودررو ممکن است هر اتفاقی رخ دهد، اما در حال حاضر اینتر، میلان و ناپولی از ما تیم‌های بهتری هستند و شانس بیشتری برای بردن اسکودتو دارند. اینتر چند سالی است که برای فتح اسکودتو ساخته شده است و این فصل هم مدعی اصلی هستند.»
به نظر می‌رسد آلگری از اینکه شاگردانش به این زودی خود را قهرمان ایتالیا بدانند، نگران است. مصدومیت مانوئل لوکاتلی اصلی‌ترین دغدغه این روز‌های آلگری بود. این هافبک تأثیرگذار در جریان دیدار‌های ملی از ناحیه دنده آسیب دید و در بازی امشب شاید بتواند با محافظ به میدان برود. آخرین جدال رودرروی دو تیم به جام‌حذفی فصل گذشته برمی‌گردد، بازی رفت مساوی شد و در بازی برگشت اینتر با یک گل یووه را برد و جشن قهرمانی در کوپا ایتالیا را به راه انداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار