کد خبر: 1200314
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و اجرای حرکات ورزش باستانی
در مجموع کارکنان و پژوهشگران، این دیدار را دیداری بابرکت دانستند. کاربران همچنین به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم «ورزش قوی» به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد «ایران قوی» پرداختند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های آن‌ها را مرور کرده‌ایم
جوان آنلاین: دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. کاربران از چند و، چون این دیدار می‌گفتند و برخی نیز اجرای حرکات ورزش‌های زورخانه‌ای در حسینیه امام خمینی (ره) را دارای پیام‌هایی مهم برای سطوح جامعه تعبیر کردند. در مجموع کارکنان و پژوهشگران، این دیدار را دیداری بابرکت دانستند. کاربران همچنین به تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم «ورزش قوی» به عنوان یکی از مهم‌ترین ابعاد «ایران قوی» پرداختند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های آن‌ها را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 علیرضا زادبر:
ورزش سنتی و باستانی ایرانی را یک عده نوجوان و جوان در حسینیه امام مقابل رهبرمعظم انقلاب اجرا کردند. همگی نوجوان و جوان بودند، حتی مرشد! پیام واضحی دارد برای همه، برای هیئت امناها، برای مسئولان؛ دهه آینده دهه این نسل است.
 مسیر را برای این نسل باز کنید. خیلی‌ها باید استراحت کنند. 
 سمانه صالحی:
رهبری: «تشکر می‌کنم از ورزشکارانی که حاشیه‌های ارزشی را به ورزش خودشان اضافه کردند و سجده کردند روی زمین بعد از پیروزی، دست‌شان را به دعا بلند کردند در وسط میدان ورزشی، پرچم را بوسیدند، روی پرچم سجده کردند. این‌ها خیلی کار‌های مهمی است.»
 کاربری با نام «آقای تحلیلگر»:
در تمام این سال‌ها بیش از موافقان و مخالفانش، ایشان به هویت ملی و باور دینی که تعریفی از ایران است توجه و بر آن تأکید داشته‌اند: «این حسینیه مراسم‌های مختلف به خود زیاد دیده، خاص‌ترینش همین است، ورزش اختصاصی ما، مصداق فرهنگ ایرانی ما، آنچه باید به شکل ویژه‌ای به جهت جهانی شدنش کوشید، همین است.» 
 عبدالمجید خرقانی:
در دیدار قهرمانان مسابقات آسیایی، هم حرکات ورزش باستانی اجرا و هم فضای حسینیه برای ورزش زورخانه‌ای طراحی شد. شما هیچ سیاستمداری را به اندازه رهبر معظم انقلاب پیدا نمی‌کنید که اینقدر روی فرهنگ و میراث ایرانی تعصب و تأکید داشته باشد. 
 عطیه نجاری:
تسلط رهبرمعظم انقلاب به ادبیات ورزشی در دیدار با ورزشکاران: «این گود ما، این سردم و ضرب ما، این حرکات ورزشی بسیار زیبا، آن شنا، آن میل‌گیری، آن میل‌بازی همه‌اش چیز‌های تماشایی برای هر علاقه‌مند به ورزش است.»
 محمد رستم‌پور:
ایده اجرای ورزش باستانی در محضر رهبرمعظم انقلاب ایده بسیار ارزشمند، متمدنانه، فرهنگ‌محور و رسانه‌ای بود. احسنت بر ایده‌پرداز و مرحبا به مجریان، رسانه فقط کلام نیست. 
 لیا آبنوس:
بین مسئولان کمتر کسی شبیه آیت‌الله خامنه‌ای هم نگاه دینی داره، هم نگاه ایرانی. از توجه به زبان فارسی گرفته تا عید نوروز و حتی ورزش باستانی! صدای زنگ زورخانه وسط بیت دراومد. 
 میثم ایرانی:
رهبری بعد تشکر از باستانی‌کار‌ها گفتند: «امروز ورزشی که اینجا این بچه‌ها کردند، از ورزش زورخانه‌ای که ما در دوره جوانی دیدیم، انصافاً خیلی بهتر بود؛ هم چرخ‌شان بهتر بود، هم میل‌شان بهتر بود، هم شنای‌شان بهتر بود، هم کار پاهای‌شان بهتر بود، همه چیزش بهتر بود»، اصلاً هم حسودی‌مان نشد. 
 کیان مهزاد:
امیدوارم مسئولان از فردای این دیدار، کارشان فقط زدن بنر‌های رنگارنگ برای ورزش و اعلام «ورزش قوی و ایران قوی» نباشد. ورزش قوی بیشتر از شعاردادن مسئولان اجرایی، نیازمند کار‌های جهادی برای تکمیل تجهیزات، حذف منافع شخصی و مقابله با فساد و تعارض منافع است. اگر واقعاً اعتقادی داریم، بسم‌الله.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار