کد خبر: 1199930
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
عضو سابق شورای شهر تهران درعین انتقاد از وضعیت کنونی آلودگی هوا، سوابق عملکرد خود و شهردار منتخب خود را از یاد برد!

اختصاصی جوان آنلاین، زهرا نژاد بهرام که در دوران شورای شهر جریان موسوم به اصلاحات بر این کرسی تکیه زده بود، در یادداشتی که روزنامه «اعتماد» آن را منتشر کرد، نسبت به وضعیت مدیریت شهری، در مقام مطالبه گر قرار گرفت!
این عضو سابق شورای شهر تهران در این یادداشت نوشت:جامعه امروز ایران در سطح مدیریت شهری نسبت به نیاز‌های شهروندان بی‌توجه است و با به‌کار‌گیری شیوه‌های تبلیغی مسیر لازم برای پاسخگویی را تسهیل نمی‌کند! بی‌توجهی به اصلی‌ترین مساله شهروندان یعنی آلودگی هوا که سال‌هاست شهر‌های بزرگ را گرفتار ساخته و مطالبه‌گری محدود از سوی برخی نهاد‌ها یا شهروندان که برگرفته از ناامیدی نسبت به پاسخگویی به آن است.
وی چطور می‌شود به این زودی، دوران عضویت و کارایی شورای شهری که خود در آن عضو بوده است را فراموش کند؟! تغییر مکرر شهردار تهران، کشمکش‌های سیاسی و حاشیه سازی در آن دوران فراموش نشدنی است.
خانم نژاد بهرام، کاش به جای مقام مطالبه و نقد، در مقام پاسخگویی عملکرد خود و دیگر اعضای شورای شهر آن دوران باشد.
شهردار فعلی تهران علاوه بر اقدامات عملیاتی در حوزه شهری، در رونق حمل و نقل عمومی رکورد جدیدی را ثبت کرده است و
در تازه‌ترین اظهارات علیرضا زاکانی آمده است که تأمین مالی برای حدود هزار دستگاه اتوبوس برقی، هزار دستگاه دوکابین گازسوز، ۱۰ هزار ون برقی، ۱۰ هزار تاکسی برقی و ۱۰۰ هزار موتور برقی انجام شده است که باید در مسیر مجوز‌های داخل کشور اجرا شود.
اما خانم نژاد بهرام شورای شهری که شما عضو آن بودید و شهردار منتخب شما چه کرد؟ پاسخگو باشید...

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار