کد خبر: 1199526
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل:
محمودوند با بیان اینکه امسال ۱۵ هزار نفر به اردوی راهیان نور تا پایان اسفند اعزام می شود، گفت: از این تعداد ۷ هزاردانش آموز هستند که تاکنون ۲هزار دانش آموز اعزام شده اند.

به گزارش جوان از لرستان، محمد محمودوند، در نشست خبری با حضور اصناب رسانه با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در برگزاری کنگره ملی شهدای استان لرستان، گفت: عدالت واقعی یاری مظلوم است و مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که مورد ظلم واقع می شوند، امروز رسانه ها با قلم خود و جهاد تبیین می توانند در تفرقه افکنی ها و پاسخگویی به شبهات نقش آفرینی کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه به تشریح برنامه ها پرداخت و افزود: امسال ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه با هدف سطح بندی و محتواسازی خوب تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری برنامه های هفته بسیج مستضعفان بیان خدمات بسیج در طول این ۴۴ سال به جامعه است.

محمودوند عنوان کرد: بسیج در حوزه جهاد خدمات، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین خدمات خوبی داشته است و در این راستا برنامه ریزی شده و کارگروه های امنیتی، محتوا سازی و کارگروه فرهنگی و رسانه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۷۸۸ برنامه در هفته بسیج مستضعفین تدوین شده است، گفت: از دوشنبه ۲۹ آبان تا ۵ آذر با محور شعار (بسیج امید ملت ایران) برگزار می شود.

محمودوند بیان کرد: ۳۲ برنامه در سطح استان با شرکت مسئولان استانی، ۱۴۸ برنامه در سطح اقشار و معاونت های سپاه ۶۰۸ برنامه در سطح نواحی و شهرستان ها برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پاسداشت و تکریم شهدا و ایثارگران بسیج و بسیجیان موفق، یادواره شهدا، یادواره حوزه ای و خانگی، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه از دیگر برنامه های پیش رو است.

محمودوند بیان کرد: در حوزه تبیین نقش ولایت مداری بسیج و در حوزه بصیرت افزایی، دیدار و تجدید میثاق با نماینده ولی فقیه در لرستان، برگزاری همایش ۲ هزار نفری عشایر استان، شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه هایی است که برگزار می شود.

 معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد: در حوزه تعمیق گفتمان بسیج، در حوزه خدمت رسانی محرومیت زدایی و اجتماعی و افتتاح پروژه ها، اعزام طرح شهید دکتر رهنمون، افتتاح مراکز مشاوره خانواده، جشن آزادی بیش از ۲۰ نفر از زندانیان غیر عمد، توزیع بسته معیشتی بین خانواده های محروم، توزیع جهیزیه با هماهنگی و مشارکت کمیته امداد نیز برنامه هایی خواهیم داشت.

وی ادامه داشت: برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومی، افتتاح نمایشگاه های بسیج، برگزاری دعای ندبه، اجتماع دختران حاج قاسم، تجلیل از دختران بسیجیان، تجلیل از قهرمان مسابقات جهانی که در این مراسم مدالان خود را به شهدای غزه تقدیم می کنند و برگزاری اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت، همایش اقتدار با حضور بسیجیان در سوم آذر با حضور سخنران کشوری، برگزاری رزمایش سراسری گشت های اطلاعاتی و عملیاتی دیگر برنامه های اجرایی در این ایام است.

برچسب ها: بسیج ، برنامه ها ، لرستان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار