کد خبر: 1196417
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
پزشکان اسرائیلی در خواسته‌ای وقیحانه و پس از ۳۰ روز بمباران مداوم فلسطینی‌ها، از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا بیمارستان‌های غزه را هدف قرار دهند.

جوان آنلاین: ده‌ها پزشک اسرائیلی امروز یک‌شنبه، ۵ نوامبر طوماری را امضا کردند و از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا بیمارستان‌های غزه را بمباران کنند.

به گزارش فارس، طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، این پزشکان که پیامی تحت عنوان «پزشکان برای سربازان» نوشته بودند، در نامه‌شان اذعان کرده‌اند: کسانی که بیمارستان‌ها را با تروریسم اشتباه می‌گیرد، باید بفهمند که بیمارستان‌ها مکان امنی برای آن‌ها نیست و ما باید با تروریسم در همه جا و به هر نحوی مبارزه کنیم.

انجمن اسرائیلی پزشکان حقوق بشر در پاسخ به این موضوع اعلام کرد: حتی اگر اطلاعات وجود زیرساخت‌های حماس در زیر بیمارستان‌ها صحت داشته باشد، بمباران هزاران بیمار بی‌گناه و آوارگان در بیمارستان‌ها را توجیه نمی‌کند.

این درخواست وقیحانه در حالی از سوی پزشکان صهیونیست مطرح می‌شود که کشتارهای اشغالگران امروز، برای سی‌امین روز متوالی ادامه یافته و بیش از ۹۷۰۰ شهید از جمله ۴۸۰۰ کودک بر جای گذاشته و قتل‌عام پرسنل پزشکان هم آمار شهدای کادردرمان را به بیش از ۱۵۰ نفر رسانده است.

«میا کیله» وزیر بهداشت فلسطین امروز در پیامی خطاب به جهانیان و سازمان‌های پزشکی بین‌المللی نوشت: ۳۰ روز کشتار کافی نیست؟ رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان همه چیز را در نوار غزه مورد هدف قرار می‌دهد؛ با جنایات آن مخالفت کنید.

«سلامه معروف»، مدیر دفتر رسانه‌ای دولت در غزه امروز، نسبت به قصد عمدی اشغالگران برای هدف قرار دادن بیمارستان‌های بیشتری در ساعات آینده هشدار داده و خواستار مداخله فوری برای رساندن سوخت به بیمارستان‌ها به منظور نجات جان مردم شد.

«اشرف القدره»، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه هم گفت: رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته ۱۰ قتل‌عام بزرگ انجام داده است؛ در این حملات ۲۳۱ شهید به شهادت رسیدند. تعداد کشتارهایی که رژیم صهیونیستی عمداً علیه خانواده‌ها در نوار غزه انجام داد به ۱۰۰۶ قتل عام رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار