کد خبر: 1196384
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
۱۵ هزار لیتر روغن موتورتقلبی با تلاش پلیس غرب استان تهران کشف و ضبط شد روغن هایی که ایمنی خودرو هارا تهدید می کند.

جوان آنلاین: سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف روغن موتور تقلبی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرهای حومه شهریار خبر داد و گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در ادامه برنامه ها و طرح های مقابله با قاچاقچیان کالا و با انجام کارهای اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین مطلع شدند که عده ای افراد سودجو و فرصت طلب در شهرهای رزکان، ده بهار و صباشهر شهریار اقدام به تولید و توزیع روغن بی کیفیت خودرو و شوینده تقلبی می کنند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش صداوسیما، ماموران پس از شناسایی محل دقیق ۳ انبار و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این انبارها بازدید کرده و از محل ۱۵هزار لیتر روغن موتور و روغن ترمز تقلبی و ۴۰۰ گونی مواد شوینده فله ای، ۳هزارو ۶۰۰عدد پودر رختشویی آماده عرضه به بازار و ۵۰ کارتن مایع ظرفشویی تقلبی و آماده عرضه با برندهای مختلف و معروف کشف کردند.

وی با اظهار اینکه روغن موتورهای تقلبی ایمنی خودرو ها را تهدید می کند گفت همچنین مواد شوینده کشف شده نیز با سلامت و بهداشت مردم سروکار دارد که بسیار حائز اهمیت است.

براساس این گزارش کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یکصدمیلیارد ریال اعلام کردند همچنین در این رابطه ۴ نفر دستگیر و ۳دستگاه خودرو توقیف و ۳کارگاه پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی در پایان از شهروندان خواست، این گونه طرح ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار