کد خبر: 1196286
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد یکشنبه ضمن تقدیر از تظاهرات در سراسر جهان برای اعلام حمایت از نوار غزه، گفت مردم خواستار آزادی فلسطین و پایان اشغالگری هستند.

جوان آنلاین: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بامداد یکشنبه گفت: «من به مردمی که اکنون در واشنگتن جمع شده‌اند و توده‌های عظیمی که در پایتخت‌ها و شهرهای غربی برای همبستگی با مردم ما و درخواست پایان دادن به جنگ نابودی غزه تظاهرات می‌کنند، درود می‌فرستم».

به گزارش فارس، هنیه طی بیانیه‌ای توضیح داد: «این جمعیت که به ده‌ها و صدها هزار قومیت مختلف می‌رسید نشان داد که مردم جهان از اشغالگر و وحشی‌گری [صهیونیست‌ها] به ستوه آمده‌اند».

وی در ادامه اظهار داشت: «دولت آمریکا و کشورهایی که در لاپوشانی حملات تجاوزکارانه [صهیونیست‌ها به غزه] مشارکت دارند باید به ندای مردم خود گوش فرا دهند».

این رهبر حماس همچنین افزود: «مردم جهان این را می‌گویند که آزادی برای فلسطین، مقاومت مشروع است و اشغالگری پایان خواهد یافت».

فریاد انبوه تظاهرکنندگان در حمایت از فلسطین در پایتخت‌های کشورهای اروپایی و شهر‌های سراسر آمریکا طنین انداز شده تا یک آخر هفته تاریخی را در این کشورها رقم بزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار