کد خبر: 1194058
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
 فروشگاه‌های اینترنتی چینی شامل «پین دوئو دوئو» و «تابائوی» علی بابا، تخفیف‌های سنگینی برای آی‌فون ۱۵ عرضه می‌کنند و برخی از آنها، مدل‌های این گوشی را تا ۱۲۳ دلار زیر قیمت به فروش گذاشته‌اند. تحلیلگران می‌گویند آی‌فون ۱۵ در چین به اندازه مدل قبلی، پرفروش نبوده است. شرکت کانترپوینت ریسرچ هفته گذشته اعلام کرد فروش آی‌فون ۱۵ در ۱۷ روز نخست عرضه به بازار چین، ۴.۵درصد در مقایسه با آی‌فون ۱۴ کاهش داشت.

جوان آنلاین: اپل در چین به ندرت به فروشندگان شریک خود اجازه می‌دهد برای تحریک تقاضا، تخفیف پیشنهاد کنند. اما فروشگاه‌های اینترنتی چینی در مواجهه با کاهش خرید مصرف‌کنندگان، تلاش خود را مضاعف کرده‌اند و تخفیف‌های خوبی را برای جشنواره خرید روز مجردها ارائه کرده‌اند. پین دوئو دوئو، مدل ۱۲۸ گیگابایتی آی‌فون ۱۵ پلاس را به قیمت ۶۰۹۸ یوآن عرضه کرده که ۹۰۰ یوآن کمتر از قیمت خرده‌فروشی ۶۹۹۹یوآنی اپل است.

 

به گزارش ایسنا، مدل ۵۱۲ گیگابایتی آی‌فون ۱۵ پرو مکس که قیمتش در فروشگاه اپل، ۱۱ هزار و ۹۹۹ یوآن است، می‌تواند در تابائو، ۱۰ هزار و ۶۹۸ یوآن خریداری شود. بر اساس گزارش رویترز، تخفیف فروش آی‌فون ۱۵ در این فروشگاه اینترنتی چینی، نخستین‌بار توسط هفته‌نامه «اکونومیک آبزرور» منتشر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار