کد خبر: 1192580
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که هدف رژیم صهیونیستی از اتهام‌زنی، شانه خالی کردن از جنایت هولناک خود علیه بیمارستان «المعمدانی» و مهار خشم جهانی است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که رژیم اشغالگر با اتهام‌زنی علیه گروه‌های مقاومت در خصوص بمباران بیمارستان المعمدانی، به دنبال شانه خالی کردن از جنایت هولناک خود و مهار خشم جهانی است.

مقامات رژیم اشغالگر نظیر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه تل‌آویو در ادعاهایی، جناح‌های مقاومت فلسطین را در حمله به بیمارستان المعمدانی متهم کرده‌اند؛ اتهامی که جناح‌های مقاومت فلسطین آن را رد کردند، اما «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا که اکنون در تل‌آویو به سر می‌برد، آن را تکرار کرد.

سلمی در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که سفر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی فلسطین نیز اعطای چراغ سبز به این رژیم اشغالکر و مشروعیت‌بخشی به جنایت‌های آن علیه فلسطینیان است.

وی افزود: «بمب‌هایی که برای بمباران بیمارستان المعمدانی استفاده شد، ساخت آمریکاست، اما آمریکایی‌ها هرگز معادله را تغییر نخواهند داد».

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی همچنین گفت که تمامی طرح‌های رژیم اشغالگر و آمریکایی‌ها در برابر استواری و پایداری مقاومت و ملت فلسطین و حمایت گسترده مردمی از آن، شکست خواهد خورد.

سلمی گفت: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال پایان دادن به مقاومت هستند و بایستی عملیات‌ها علیه منافع آمریکا افزایش یابد».

رژیم صهیونیستی شب گذشته بیمارستان المعمدانی را که چهار هزار نفر از جمله بیماران و پزشکان و هزاران آواره فلسطینی را در خود جای داده بود، هدف قرار داد و بر اساس آمار رسمی موجب شهادت دست‌کم ۵۰۰ نفر شد. برخی آمار رسمی شمار شهدای این جنایت را بیش از هزار نفر اعلام می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار