کد خبر: 1192280
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
امام جمعه شهرستان سلسله:
حجت الاسلام امیدی بر ضرورت گسترش کانون های مساجد در مناطق شهری، روستایی و عشایری تاکید کرد و گفت: این اقدام بستری برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری مسجد محور است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام مراد امیدی، ظهر امروز، در دیدار با مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهارداشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد مراکز اجتماعی، فرهنگی و دینی هستند.

امام جمعه شهرستان سلسله بر ضرورت تقویت فعالیت های مسجد محور، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی با محوریت ائمه جماعت تاکید کرد و افزود: مساجد بهترین بستر برای انجام فعالیت‌ها و برنامه های فرهنگی و دینی است و از این ظرفیت استفاده شود.

وی با بیان اینکه مسجد از دیر باز پایگاه امور اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... بوده است، خاطرنشان کرد: گستردگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در مناطق شهری، روستایی و عشایری ضروری است.

حجت الاسلام امیدی بیان کرد: این گستردگی بستری برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری در مناطق مختلف بویژه در مناطق روستایی و عشایری است.

وی ادامه داد: برنامه های مسجد محور تقویت شود و برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از ابزارها و عناصر جذاب هنری مانند شعر، داستان، سرود، نمایش، نقاشی و دیگر رشته های هنری استفاده شود.

امام جمعه شهرستان سلسله بیان کرد: اجرای این برنامه ها سبب  رغبت هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان در برای حضور در مساجد می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت کمی و کیفی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: تقویت وحدت وهمدلی بین ارکان فعال در مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار