کد خبر: 1191748
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
مرورگر موزیلا فایرفاکس در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام «Review Checker» است که از سرویس «Fakespot» پشتیبانی می‌شود. پلتفرم «Fakespot» سرویس آنلاینی است که به حذف نظرات، محصولات و فروشندگان جعلی در فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند

جوان آنلاین: به گزارش وبگاه خبری Gizmodo، مرورگر موزیلا فایرفاکس در حال آزمایش یک ویژگی جدید به نام «Review Checker» است که از سرویس «Fakespot» پشتیبانی می‌شود. پلتفرم «Fakespot» سرویس آنلاینی است که به حذف نظرات، محصولات و فروشندگان جعلی در فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند.

شرکت موزیلا با ادغام ویژگی «Review Checker» در مرورگر خود امیدوار است که بتواند نظرات گمراه کننده و محصولات تقلبی را مسدود کند. ویژگی جدید در گام نخست برای پلتفرم‌های آمازون، بست بای (BestBuy) و والمارت فعال خواهد شد. این شرکت به تازگی آزمایش سرویس جدید را آغاز و اعلام کرد که این قابلیت از ماه نوامبر برای همه کاربران عرضه خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، «Fakespot» همچنین افزونه‌هایی را برای مرورگرهای کروم و سافاری نیز ارائه خواهد داد.

قابلیت «Review Checker»، صحت نظرات درباره محصولات و خدمات را بررسی و مشکوک به جعلی بودن را شناسایی می‌کند. شرکت موزیلا اعلام کرد که این سرویس از یک سیستم هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی پیشرفته برای شناسایی الگوها و شباهت‌های بین نظرات استفاده می‌کند، موارد مشکوک را شناسایی و علامت‌گذاری کند. نمرات اختصاص یافته به نظرات، از A تا F متغیر است؛ موارد A و B به معنای قابل اعتماد بودن، C ترکیبی از قابل اعتماد و غیرقابل اعتماد و D و F غیرقابل اعتماد هستند.

گفته می‌شود که ویژگی جدید مقررات حریم خصوصی را به طور کامل حفظ می‌کند و بر سرعت مرور یا عملکرد مرورگر تأثیر منفی نمی‌گذارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار