کد خبر: 1189940
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه به سمت جنگ طولانی و دشوار می‌روند، گفت که کابینه تل‌آویو تصمیم گرفت ورود برق، سوخت و کالاهای اساسی به نوار غزه را قطع کند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه بعد از جلسه کابینه امنیتی در تل‌آویو، پایان مرحله اول عملیات نظامی علیه نوار غزه را اعلام کرد.

نتانیاهو با ادعای از پای درآمدن بخش بزرگی از نیروهای حماس حاضر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جریان عملیات طوفان الاقصی، گفت: «کابینه امنیتی با نابودی توان نظامی حماس و جهاد اسلامی موافقت کرد».

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وی همچنین افزود: «ما به سمت یک جنگ طولانی و دشوار می‌رویم که در نتیجه حمله مرگبار حماس به ما تحمیل شده است. ما حمله را آغاز کرده‌ایم و بدون استراحت ادامه خواهیم داد».

به گفته نخست‌وزیر رژیم تروریست صهیونیستی، کابینه تل‌آویو تصمیم گرفت ورود برق، سوخت و کالاهای اساسی به نوار غزه را قطع کند.

صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل ۷ شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار