کد خبر: 1188926
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۶ تن موادمخدر با تلاش مرزبانان انتظامی کشور خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سردار احمدعلی گودرزی در تشریح موفقیت مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در کنترل مرزهای آبی دریای عمان، گفت: مرزبانان پایگاه دریابانی چابهار طی 24 ساعت گذشته با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر آب‌های سرزمینی در دریای عمان، از فعالیت ۲ باند کلان قاچاق موادمخدر برای جا به جایی محموله های سنگین مواد افیونی در محدوده آب های انحصاری کشور و ورود آن به کشور مطلع شدند.  

وی افزود: مرزبانان بلافاصله با اقدامات عملیاتی، طی دو عملیات قاچاقچیان را که سعی در عبور مواد افیونی از طریق مرزهای آبی به داخل کشور داشتند را در دریا مشاهده و با تکنیک های رزمی و دریایی و درگیری مسلحانه آنها را زمینگیر و ناکام گذاشتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این رابطه 17 نفر دستگیر و 4 فروند شناور توقیف شده است، اظهار کرد: با هوشیاری مرزبانان 6 تن انواع مواد مخدر شامل 5 تن و 207 کیلوگرم حشیش، 135 کیلوگرم شیشه، 46 کیلوگرم هروئین و 612 کیلوگرم تریاک به همراه 21 قبضه سلاح کلت، 2 هزار و 100 عدد فشنگ جنگی و 42 تیغه خشاب مربوطه کشف شد.

فرمانده مرزبانی فراجا، مرزهای کشور را برای قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت ناامن دانست و گفت: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی بر مرزهای کشور، با هرگونه باندهای کلان قاچاق مواد افیونی در مرزها به صورت قاطع و سخت برخورد خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار