کد خبر: 1188527
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مطالبی را منتشر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از دیدار هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به بررسی 5 بازی پرداخت و از تقابل «جادوگر کوچک» مقابل پرسپولیس صحبت کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: یکی از چندین خریدهایی که در ماه‌های اخیر توسط تیم‌های غرب آسیا انجام شد، فیلیپه کوتینیو بود که به صورت قرضی از استون ویلا به الدحیل قطر رسید. الدحیل در اولین بازی مقابل استقلال تاجیکستان به تساوی رسید و حالا باید با ستاره برزیلی خود، آن هم در اولین دیدار او در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس برود.

AFC نوشت: روزهای خوب کوتینیو به لیورپول بازمی‌گردد. او سپس به بارسلونا منتقل شد و لی نتوانست انتظارات را برآورده کند. البته او در استون ویلا و بایرن مونیخ توانست نشانه‌های از توانایی هایش را به نماش گذارد. مثلا او در سال 2020 با بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد. البته نمی توان از مصدومیت‌های پرتعداد او نیز گذشت که باعث شد تا ستاره 31 ساله عملکردش افت کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که کوتینیو دوران فوتبالی‌اش را در قطر خوب آغاز کرد و توانست در اولین بازی خود برای الدحیل گلزنی کند. او در کنار معز علی و مایکل اولانگا، خط تهاجمی الدحیل را خواهد ساخت.

AFC از کوتینیو به عنوان «جادوگر کوچک» نام برد و مدعی شد که می‌تواند در خط تهاجمی الدحیل مهره‌ای بزرگ شمرده شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین به بازی الهلال عربستان با نساجی مازندران پرداخت و نوشت: بازی اول نیمار در لیگ قهرمانان آسیا خوب پیش نرفت و آنها به سختی توانستند به تساوی دست یابند. عملکرد نیمار آن گونه که باید نبود و الهلال حالا سعی دارد در مقابل نساجی مازندران، تیمی که برای اولین بار در آسیا شرکت می‌کند، به موفقیت دست یابد.

AFC از عملکرد خوب نساجی در بازی اول مقابل بمبئی سیتی صحبت کرد و نوشت: دروازه‌بان سابق استقلال، مهدی رحمتی که ممکن است در این سطح بی‌تجربه باشد ولی اگر بتواند الهلال را متوقف کند، جایگاهی فوق‌العاده پس از 2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا پیدا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار