کد خبر: 1108457
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان خبر داد؛
طائف، با اشاره به برگزاری رزمایش مشق احسان به یاد شهدای مدافع امنیت در استان، گفت: در این راستا ۶ هزار و ۶٠٠ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش جوان از لرستان، « مجید طائف»، امروز(16مهر)، در رزمایش مشق احسان یادواره دو شهید مدافع امنیت لرستان که در سالن المپیک گلدشت شرقی برگزار شد، اظهارداشت: در مشق احسان امروز ۶ هزار و ۶۰۰ بسته شامل کیف و نوشت افزار بین دانش‌آموزان کم برخوردار در استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان افزود: اعتبار این بسته‌ها بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه 6 خانه‌ احسان در خرم‌آباد، بروجرد و دورود مشغول فعالیت هستند، عنوان کرد: فلسفه کار خانه‌های احسان تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام است.

طائف با اشاره به فعالیت چهار خانه احسان در خرم آباد، گفت: خدمات ستاد اجرایی فرمان امام در قالب بنیاد احسان در محله پشته حسین آباد، فلک‌الدین، پاچنار و گل سفید متمرکز است.

وی اظهار کرد: در قالب برگزاری رزمایش راه ابریشم که از رزمایش‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه آموزش و پرورش است، بسته‌هایی از تدریس تا تست زنی به ۷۰۰ دانش آموز کم بضاعت با اعتبار ۷ میلیارد تومان در آستانه کنکور هستند اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان گفت: جامعه هدف تعریف شده برنامه راه ابریشم ۵۰ درصد مربوط به کمیته امداد ، ۲۰ درصد بهزیستی و ۳۰ درصد آموزش و پرورش است.

وی دیگر برنامه ستاد اجرایی فرمان امام را برپایی کارگاه تولید و مهارت در کنار مدارش شبانه‌روزی عنوان کرد و بیان داشت:   در این برنامه دانش‌آموزان همزمان با تحصیل در کارگاه‌های تولید و مهارت مشغول فعالیت می‌شوند.

طائف به تخصیص اعتبار برای آموزش معلمان جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: نقش ستاد اجرایی فرمان امام در این برنامه پشتیبانی است.

وی یادآور شد: در حوزه ساخت مدارس نیز ۵۹ مدرسه با محوریت نوسازی‌مدارس در حال ساخت است و برای امسال هم ۳۵ مدرسه در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار