کد خبر: 1185090
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
کاپیتان پر افتخار کاراته ایران گفت: جمعیت عظیمی از مردم کشورهای مختلف دنیا را در مراسم پیاده روی اربعین دیدم که همه به عشق امام حسین(ع) در این مراسم شرکت کرده بودند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ذبیح الله پورشیب ، در مورد سفر به کربلا و حضور در مراسم پیاده روی اربعین در کنار قهرمانان ورزش ایران، گفت: آنهایی که کربلا رفته اند و اربعین را حس کرده اند، می‌دانند که این سفر چه حس و حالی و چه لذتی دارد. سفر اول به کربلا معلی واقعا مهم است، امام حسین (ع) یک انرژی عجیبی دارد که وقتی هر کسی کربلا را ببیند دیگر نمی‌تواند در این مسیر قرار نداشته باشید.

وی در ادامه، افزود: در سفر دومی که امسال به کربلای معلی داشتم، جمعیت عظیمی از مردم کشورهای مختلف را در این مراسم دیدم که همه به عشق امام حسین(ع) در این مراسم شرکت کرده بودند. از کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان و آمریکا را در این مراسم پیاده روی دیدم. این نشان می‌دهد که امام حسین(ع) چقدر بزرگ است و بی دلیل نیست که در این مراسم چندین میلیون جمعیت حضور داشتند.

دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: بنده به عنوان یک ورزشکار به اعتقادات همه احترام قائل هستم، عهد کرده‌ام که امام حسین یاری کند و بطلبد تا همیشه و هر ساله در این مسیر پرارزش حضور داشته باشم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار