کد خبر: 1183480
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آمادگی مراکز درمانی این جمعیت در نجف برای خدمت‌رسانی به سیل عظیم زائرانی خبر داد که در روز پس از اربعین از کربلا به نجف وارد می‌شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از جمعیت هلال احمر، طاهر درودی معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: هر سال پس از روز اربعین جمعیت بسیار انبوهی از زائران برای بازگشت به کشورشان، به شهر نجف وارد می‌شوند و ازدحام جمعیت، پوشش درمانی قابل توجهی را می‌طلبد.

وی توضیح داد: در روز پس از اربعین، زائران عراقی، ایرانی، افغانستانی و پاکستانی در راه برگشت از کربلا به شهر نجف می‌رسند؛ بنابراین ۱۲ مرکز رسمی ارائه دهنده خدمات درمانی هلال احمر در این شهر فعالیت خود را با ظرفیت کامل و به طور ۲۴ ساعته ادامه خواهند داد.

درودی ادامه داد: همچنین ظرفیت خدمت‌رسانی دو مرکز اصلی هلال‌احمر در درمانگاه نبآ و درمانگاه صحن حضرت زهرا در حرم مطهر حضرت علی (ع) در روز بعد از اربعین افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: بیمارستان جمعیت هلال احمر در شهر نجف (بیمارستان امام علی) در تمام روز‌های عملیات اربعین به عنوان بیمارستان پشتیبان درمانگاه‌های هلال احمر، خدمات درمانی تخصصی را به زائران ارائه می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار